Hallo, Ik ben nu bijna 24 weken zwanger en ben al een beetje te rond aan het kijken voor een kinderwagen. Wat veel keus is er zeg! Ik kom er gewoon niet uit. Daarom dit bericht. Ik zoek een combiwagen die ook geschikt is voor bospaden. Weet iemand een aanrader hiervoor? Advies en ervaringen zijn erg welkom. Liefs L.
wij hebben een mountain buggy urban jungle, met de grote wiellen erg handig in de stad en in het bos. alleen spijtig dat het lucht banden zijn, deze hebben wij al enkele keren lek gereden op de akesia bomen hier in de straat, dus hebben er een extra silicone laag ingespoten. denkt dat de meeste buggys met 3 grote wielen wel handig zijn. let er wel op dat het voorste wiel rond zijn as kan draaien andes is hij hiet zo handig. groetjes
Ik lees even mee, ik heb dezelfde vraag. Ik heb al wat rondgezocht en stiekem ook rond gekeken en ik denk dat wij voor een Maxi Cosi Mura 4 gaan. Vond deze het meest stevig in de winkel, vier grote wielen, grote wandelwagen bak en geschikt voor lange mensen.
Hier ook maxi cosi mura 4, stevige wagen met 4 wielen dus zeer stabiel. Grote babybak, ook niet verkeerd en zeer geschikt voor buitengebied. Ook klein op te vouwen, heb maar een klein corsa'tje dus wel handig als het past:-D Wielen hebben autoventiel, zijn stevig.