Wat vinden jullie hiervan???

Discussion in 'De lounge' started by sandy25, Dec 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    Toen mijn kleine meid geboren was, ben ik lang op zoek gegaan naar lieve baby haarspeldjes en of haarbandjes... Deze waren toen moeilijk te vinden want de meeste speldjes bleven niet zitten op het dunne babyhaar, de haarbandjes vondt ik weer te grof voor zo'n klein babyhoofdje. Nu ben ik zelf maar gaan creabea-en en voila heb enkele creaties getoverd... ik vindt ze zelf leuk maar wat vinden jullie ervan.... wees eerlijk....
    Aan de achterkant zit klitteband, dat blijft goed zitten in het haar.

2. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    dit zijn de haarbandjes, zit elastiek in zodat het meerekt met het hoofdje..

3. danip

danip Niet meer actief

Ik vind het niet zo mooi, een beetje tuttig. Maar smaken verschillen dus als jij het mooi vind, wat maakt het dan uit wat anderen er van vinden ;) Gewoon doen dus.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ziet er netjes uit maar niet mijn smaak maar als jij het mooi vind zeker gebruiken hoor!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

de bovenste vind ik erg leuk.

de haarbandjes vind ik niet zo mooi. alleen de middelste gaat wel. tis meer dat het mn smaak niet is.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

moet trouwens wel even spammen nu:)

hier was plurk 5 maanden. vond het voor een keer best leuk;)

7. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    ze kijkt echt zo van "doe me dit niet aan" hihihi

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha ja idd. ze trok hem ook steeds eraf. en ze moet tot de dag van vandaag helaas niest van haarfrustels hebben:x;):(

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik houd helemaal niet van die dingen! Haarbandjes en speldjes op babyhoofdjes, jakkes!
    Maar qua uitvoering vind ik ze wel mooi, dus wat dat betreft ben je naar mijn mening wel geslaagd.

10. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    bovenste vind ik super leuk!

Ik ben van dat echt meisje meisje ;)
    Maar ons meisje heeft een iniemie hoofdje dus die standaard banden passen haar echt niet.

11. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vind ze echt heel leuk! En erg creatief! :)
    mijn voorkeur gaat vooral uit naar de 'speldjes' op de eerste foto, wat een goed idee ook om klittenband te gebruiken.

12. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    elastiekjes vind ik leuk, haarbandjes niet...

13. tulip

tulip Niet meer actief

plurkie OMG wat een foto;)

ts, ik vind het er netjes uitzien, mooi gemaakt. De uitvoering zelf is in mijn ogen wat tuttig, maar ik weet zeker dat er een hoop mensen zijn die het mooi vinden.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ook ik vind het een beetje tuttig. De speldjes vind ik dan nog wel gaan. Maar klittenband gebruiken ? Voelt dat niet vervelend voor jullie kleine meid ?

15. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Vind de bovenste erg leuk! :D Zou ze ook kopen voor mn meisje want zij heeft ook heel zachte en dunne haartjes... Ik gebruik nu die van LIEF! en die houdt ze meestal wel in en blijven ook wel mooi zitten...

De haarbandjes zijn mooi gelukt maar ik hou daar niet van, maar dat is mijn smaak...

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind haaraccessoires bij echt baby's echt verschrikkelijk lelijk.

Vanaf een jaar of 1 à 1,5 vind ik 't wel leuk, maar ik zou persoonlijk nooit klittenband op 't hoofdje van mijn baby "plakken".

Maar... je hebt ze wel mooi gemaakt vind ik en ik denk dat er ook wel een markt voor is.

Share This Page