Zenuwen & Stress

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pioenroos89, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos89

    9 mei 2013
    59
    0
    0
    Spijkenisse
    Yeah 5 weken zwanger, helemaal blij....

    Maar helaas duurt die blijheid maar even want het schakelt snel om in zenuwen en stress.

    November 2013 was ik ook zwanger helaas een maand later een miskraam gehad, vruchtje was met 3 a 4 weken gestopt met groeien.
    Nare ervaringen gehad daarna met resten die achter zijn gebleven de daarop volgende water echo en de keren dat het niet lukte.

    Nu is het wel gelukt :) alleen na een paar dagen geen pijnlijke gespannen borsten meer geen krampen/gevoel in de bm wat ik wel had en tot slot heb ik ineens beetje bruine afscheiding.

    Op 14 okt de eerste echo kijken ernorm tegen op en kan ook niet wachten.
    Ben best nerveus en bang dat het weer fout gaat
     
  2. Tess83

    Tess83 Actief lid

    22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik snap je stress, zeker na een miskraam.. Ik had het al gewoon bij de eerste goede zwangerschap. Maar bij wat je nu noemt hoeft er absoluut niets fout te zitten. Ik had bij de eerste ook maar een paar dagen gespannen borsten en in mijn buik voelde ik nooit wat tot ze bewoog met 17 weken! Daarnaast verloor ik van 5-12 weken bruin en zelfs helderrood bloed, maar ze is inmiddels bijna 2,5 en helemaal gezond :)

    Probeer een beetje afleiding te zoeken, dat hielp bij mij wel aardig..
     
  3. Pioenroos89

    9 mei 2013
    59
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja afleiding zorgt er wel voor dat ik er niet echt aan denk maarja dat lukt niet altijd hahahaha.

    Gelukkig hoef ik nog maar 2 dagen te werken en zijn we lekker vrij met z'n 2en dat scheelt maar tis erg moeilijk.
    Helaas moeten we wachten meer kunnen we niet doen en dat is erg zwaar maar tijd zal het leren
     
  4. larisa1

    larisa1 Actief lid

    30 jun 2014
    272
    0
    16
    Ik zit in zelfde situatie als jou.. 3 maanden geleden een MK gehad en hele nare nasleep ervan gehad.. pillen gehad, curretage en nog was ik niet schoon uiteindelijk hystoscopie gehad en toen eindelijk na 1 week was al het HCG uit mn lijf en was ik hersteld.. Nu weer zwanger ben nou 4.3 maar ontzettend nerveus en gestresst.

    Geen zere borsten tot nu toe, zou iedere dag wel 10 testen willen doen etc etc.. 16/10 de 1e echo, duurt nog zolang en ben zo ontzettend bang dat het weer niet goed is..

    Helaas kunnen we niks anders doen dan afwachten en goede moed erin houden!!
     
  5. Pioenroos89

    9 mei 2013
    59
    0
    0
    Spijkenisse
    Larosa1 erg is dat he dat wachten ik vind het vreselijk het liefst heb ik dan iedere dag een echo met de bevestiging dat alles goed is maarja dat is niet mogelijk dus fingers crossed en hopen op het beste
     
  6. tantetil

    tantetil Bekend lid

    1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Hoi pioenroos, hier ook stress hoor. Ik probeer rustig te blijven, omdat stress niet goed is. Maar elke keer als ik naar de wc ga ben ik bang dat ik bloed ga verliezen. Ik heb vorige week en vorig weekend bloed verloren en heb behoorlijke angst gehad. Vandaag heb ik weer een test gedaan en gewoon nog een dikke streep, maar toch blijf ik bang. Ik heb volgende week vrijdag een echo....ik hoop dat ik dan even wat relaxter word. Valt niet mee he, die onzekerheid....
     
  7. Sannie92

    Sannie92 Niet meer actief

    Bekend gevoel, in april een mk gehad nu gelukkig weer zwanger. Maar toch enorm onzeker en bang. ik mag de 23ste komen voor de 1e echo. een lange tijd te gaan nog maar probeer het maar goed in te zien en 3 dubbel zo goed voor mezelf zorgen.

    Succes en probeer toch een beetje te genieten.
    liefs xxx
     
  8. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik herken het ook maar al te goed helaas...
    In januari was ik zwanger wist het al vrij vroeg en met 5 weken kreeg ik een vroege miskraam. Toen in maart opnieuw zwanger wederom
    Kreeg ik bloedverlies toen ik bijna 5 weken was, zette niet door uiteindelijk met 7 weken voor een echo geweest waarbij een lege vruchtzak werd geconstateerd, cytotec meegekregen en toen ik 2 weken later voor controle ging bleek er wel degelijk een vruchtje te zitten met een zwakke hartslag. Helaas heeft die het toen niet gered en kreeg ik met ruim 11 weken pas de miskraam wat echt zo heftig was dat ik opgenomen werd in het ziekenhuis. Het was echt verschrikkelijk... Nu dus opnieuw zwanger en heb donderdag een eerste echo gehad waarop een duidelijk knipperlichtje te zien was, maar maak me nog steeds zorgen of het wel goed blijft gaan en of dat het wel de juiste grootte heeft. :( zal blij zijn als het half november is en we de magische 12 weken grens gepasseerd zijn! Succes met het lange wachten!
     
  9. Pioenroos89

    9 mei 2013
    59
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met de vele zorgen... hoe erg ik het ook vindt dat jullie allemaal een mk hebben gehad.... ik ga hard duimen voor ons allemaal dat onze kinderwens maar mag uit komen!!
     

Deel Deze Pagina