De titel zegt t eigenlijk al! Volgende week heb ik een paar verjaardagen en ik zit nu al kadotasjes te versieren en alles leuk in te pakken, allemaal kadootjes die ik met zorg heb uitgezocht en waarvan ik zeker weet dat ze bij de jarigen passen. Hardstikke leuk natuurlijk, alleen komt die moeite die ik voor een ander doe bijna nooit terug, dus kan ik beter gewoon n bosje bloemen of een bon geven, alleen dat durf ik niet want wil niet goedkoop overkomen..... zucht! is dit herkenbaar?
Soms wel heel erg herkenbaar ja. Ik doe meestal ook wel veel moeite, en dan krijg je soms van mensen gewoon geld of een bon. Dus in het vervolg doe ik voor die mensen ook minder moeite
Eerlijk gezegd ben ik zelf ook gewoon inspiratieloos wat cadeautjes verzinnen betreft en ik heb bovendien geen tijd om stad en land af te zoeken, dus ik geef ook regelmatig een bon. Voor een paar mensen zoek ik nog wel wat bijzonders of leuks uit. Ik ben zelf ook blij met een bloemetje of bon. Maar ja, als jij wel veel moeite doet en een ander niet voor jou, zou ik er de volgende keer wat minder werk van maken. Het is wel jammer.
ik herken je verhaal heel goed ......ik ben er mee gestopt om special kado''s te kopen ......ik kreeg er nooit wat voor terug ...nou hoef ik er geen groot kado voor maar een beeetje meer dankbaarheid is wel op zijn plaats .....
Heel herkenbaar! Doe zelf ook veel moeite voor een passend kado en een leuke verpakking. En wat ik terug krijg? Vaak een kaart met geld erin .. hoe makkelijk. Probeer ook minder aandacht te besteden aan kadootjes, maar het lukt me niet. Probeer nu wel de verpakking te minimaliseren, want die wordt toch zonder om te kijken weggegooid.
ik begin er ook niet meer aan. alleen voor de mensen die ook de tijd ervoor nemen om een kado te zoeken voor mij anders is het gewoon ook een bosbloemen en geld
Maar het wil niet altijd zeggen dat een ander het daardoor minder goed bedoeld als jij... Ze doen mij het meeste plezier met gewoon geld...en ik geef dat zelf om die reden dus ook vaak. Niet omdat ik geen zin heb om moeite voor die ander te doen, maar gewoon omdat ik denk diegene er het meeste plezier mee te doen...
zucht...ja heel herkenbaar! hier zelfs een vriend...sinds een jaar ofzo, die komt niet op onze verjaardag omdat ie dat net iets te veel van het goede vind maar wel gewoon leuk met ons om wil gaan...hoe vaag! snap er echt niks van en ga een x persoonlijk vragen wat ie bedoeld? maar iig (beetje afgedwaald) zou ik er ook ietsie minder moeite voor doen, maar als je versieren en leuke dingen zoeken nou gewoon erg leuk vind dan blijven doen en vooral niet stoppen als is het maar voor je eigen lol