Ik wil graag leren naaien, althans een poging tot. Nu weet ik inmiddels hoe de naaimachine en zo werkt en heb ik laatst een tshirtjurkje gemaakt. Maar nu wil ik beginnen aan een rokje voor mijn 3 jarig meisje. Maar staan zoooooveel patroontjes op internet. Wie weet er een makkelijk rokje met een goede turorial (liefst met foto's ) ? Ik hoor het graag
vintage inspired skirt tutorial - Noodlehead Ik ben hier aan begonnen, maar ik weet niet hoe goed jouw Engels is.
de droomfabriek: Gratis naaipatroon kinderrokje Dit is een leuk simpel rokje met uitleg. Het liv rokje is ook erg leuk Is van sofilantjes geloof ik
Ik maak deze vaak: mina dotter: DIY. rimpelrokjes op elastiek van 2 tot 12 jaar. Simpel en een leuk resultaat! Een cirkelrokje is ook leuk inderdaad . Dat patroon kan je dan ook weer opdelen, zodat ze verschillende stofjes kunt gebruiken (als je daar van houdt).
Dit bedoelde ik trouwens met verschillende stofjes. Wel een foto van een paar jaar geleden, maar zoals je kan zien hou ik van druk/hysterisch
Ken je deze al? https://www.bol.com/nl/p/allemaal-rokjes/9200000000050689/ Ik moet nog uitvogelen hoe de naaimachine werkt, maar dan ga ik helemaal los op de rokjes
ik kan je van harte de patronen van Farbenmix anbevelen. Je koopt ze gewoon via nederlandse webshops en via de farbenmix site kun je dan tutorials op zoeken met duidelijke uitleg en foto's stap voor stap. Daar heb ik destijds veel van geleerd.
Leuk dat het gelukt is met het rokje, ziet er goed uit. Ondanks dat je rokje af, wilde ik toch nog een bijdrage leveren. Handmade Mieke: Handleiding RIMPELROKJE MET ELASTIEK De verkoopster bij een stoffenwinkel vertelde mij hoe je een simpel rokje kan maken, maar op deze site vind je een mooie afwerking van zo'n rokje. Inmiddels heb ik al twee gemaakt, is echt zomaar klaar.
Leuk! Ik ben ook net vorige maand begonnen met naaien. Fijn he om dan iets te maken zonder het idee of het gaat lukken en dat het er dan goed uitziet Het is geen rokje, maar misscien vindt je dit gratis patroon ook iets. Kaatjenaaisels: GRATIS PATROON: SIMPLE DRESS Heel simpel jurkje van tricot. Ik heb hem nu 2 keer gemaakt (wel een lengtemaat langer nemen dan de breedte). Eentje met elastiek in de zij en eentje met de tunnel erop. Die tunnel was een stuk meer werk en die met elastiek vind ik eigenlijk leuker!
Dus je hebt geen patroon gebruikt van het droomfabriekje? Dacht dat je die had gemaakt met aparte tailleband?