Haai meiden Ik ben tussen de 4.4 en 5.4 weken zwanger... maar ik heb zo buikpijn in me bovenbuik en af en toe steken bij me schaamstreek hoort dit er bij dit is me 2e zwangerschap maar ben zo onzekerder kan dit allemaal niet herinneren van me vorige zwangerschap.. oja 2 maart eerste echo.. spannend! liefs mij
Ja, dat is gelukkig heel normaal. De boel is flink aan het groeien en dat voel je helaas. Snap wel dat je er onzeker van wordt, ik denk ook elke keer 'aii, buikpijn'. Ik duim voor een mooie echo op 2 maart.
Hey, hoort er gewoon bij, ik weet nog heel goed de eerste weken, deed heel mijn onderbuik gewoon pijn, echt vreselijk, kon niet hoesten niezen of ik dook ineen van de pijn. Zie naar mijn banner, ben nog steeds zwanger en alles is goed hier... Pijn is ook beter nu hoor...
Ben blij dat het er bij hoor! Eerste zwangerschap nergens last van gehad... Dus nu rillingen Door me lijf! Jullie allebei een fijne zwangerschap!
Ik ben ook ongeveer 5,5 week en heb het zelfde als jou! Heb al eerder gehoord dat het er idd bij hoort en hierboven lees ik het ook weer. Het hoort erbij zeggen ze, dus is allemaal goed!
Ben blij dat ik niet de enige ben met last van me buik! Net had ik wat kramp rechts in me onderbuik rende gelijk naar de wc! Ow nog een week tot de echo ben nog zenuwachtiger dan bij de eerste!
Hier ook ook hoor ben nu of 5 wk of 6 wk zwanger weet nog niet precies door me lange cyclus.. Maar heb elke X die menstruatie gevoel en loop dan ook naar wc om te kijken hoe of wat krijg 10 maart me echo
Ik ben met behulp van de Fertiliteitskliniek zwanger geworden en zit nu ook op 5 weken. Dit is mijn eerste zwangerschap. Ook zoveel klachten. Wat ik eigenlijk het meest eng vind is de soms bloederige afscheiding die ik heb en soms ook bloed bij het afvegen. Ik vermoed zelf dat het te maken heeft met de verandering van het lichaam. A.s. woensdag heb ik (misschien) mijn laatste consult bij de Fertiliteitskliniek in Hengelo. Dan zie ik het dus ook op beeld. Het kunnen er ook 2 zijn. Ik vind het mega spannend!
Hoort er allemaal bij meid. Ik heb tot ongeveer 10/11 weken met buikpijn gelopen. Ook veel diarree. Is volkomen normaal maar inderdaad veel onzekerheid..
Spannend meiden! Hier gelukkig geen bloed... dank echt me darmen die vanslag zijn. Spannend het wachten op de echo's hoop dat ze goed zullen zijn! Gelukkig Hier nog maar 5 nachten wachten op de echo! Tinkerbell83 wanneer testen je positief ik 17e savonds een licht kruisje maar de volgende dag was die weg en 19e smiddags 2 knal testen.
Ik teste 16 febr heel licht positief moest er een vergrootglas bij houden bijvoorbeeld haha dag erna was die al duidelijker de 20ste zag je wen goede licht roze streep en de 27e knalde die na 5 sec eruit op ze donkerst