jullie tips voor kleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ShallY, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik weet het echt niet meer hoor..

M'n eigen broeken zitten niet lekker meer, pas nog 2 broeken. Maar ik vind het nog te vroeg voor positiemode.
    Nu met het lekkere weer op komst en dat ik bijna op vakantie ga, weet ik niet waar ik nog kijken moet.

Jullie nog tips?

2. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Te vroeg voor positiekleding?
    Meid, als je normale kleding niet lekker meer zit waarom zou je dan moeilijk doen!!

Met een week of 11 had ik al regelmatig positiebroeken aan, de beste beslissing ooit!!

3. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ja hier nog een hihi. Ik heb er heel lang over gedaan voor mijn gevoel tot ik aan positie kleding begon vond het niet nodig en vond het prijzig.
    Maar als je op een begeven moment echt veel last van begint te krijgen zou ik er echt aan beginnen. Voor in de zomer heb je ook korte positie broeken. Jurkjes zijn ook heel erg lekker om te dragen met een positie legging eronder. Ik zou het je lekker zo makkelijk mogelijk maken. Ik ben nu rond 32 weken en ik begin overal last van te krijgen en dan zou ik helemaal gek worden van kleding wat oom al niet lekker zou zitten.
    Niemand ziet btw aan me broeken dat het positie broeken zijn :D
    En je kan ze met bandjes aan de binnenkant strakker of losser zetten en er dus lang mee doen en in groeien. :)

Xx

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik heb het ook lang uitgesteld maar jeetje wat een verademing zo een positiebroek. Dus als je broeken niet lekker meer zitten gewoon een positiebroek kopen. Niemand die het verschil ziet.

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Als het niet lekker zit gewoon lekker positie kleding aan doen hoor
    !

Mocht je het echt niet Willen kun je een elastiek door het knoopsgat doen om het daar wat ruimer te hebben

6. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb hetzelfde probleem, ben nu 8w 3d, zaterdag ga ik toch al wel vast een positie broek kopen. Andere broeken zitten in de avond al niet lekker meer.
    Bh ga ik ook al halen. Na een halve dag gaat dat ook al pijn doen.

7. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger van derde en draag van week 5 een zwangerschapbroek. Wat een verademing, liep al een week met mijn broek open en een lange top!

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou ik heb nog geen babybuik en vind het dan zo raar. Maar jullie hebben gelijk hoor, moet gewoon lekker aan trekken. nu nog iets leuks vinden :)!

9. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Baby en tiener of babydump hebben wel leuke kleding. Prenatal heeft tegenwoordig ook aardig veel.kortingen anders heb je c&a en de v&d ook nog :D

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

ik had met 8 weken al zulke opgeblazen darmen dat een knoop pijn deed. de h&m heeft zwangerschapstreggings online voor 20-25 euro. de prenatal heeft sale nu, t hoeft niet duur te zijn en zit veel fijner, echt :)

en hoe eerder je t aanhebt hoe langer je plezier hebt. als je ze pas met 20 weken koopt, heb maar 20 weken plezier ipv 30 ;) :D

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dit.
    Ik draag ook regelmatig een legging met een rokje.

12. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Heb nu 2 korte broeken bij de h&m gehaald! 15 euro ps. Dus heeel wat goedkoper dan noppies etc.
    Vind het wel moeilijker om iets leuks te vinden met een klein budget.

Maar meid. Het is nooit te vroeg voor positiekleding als je zwanger bent :) stiekem helpt het ook mee aan het prettige gevoel van zwanger zijn.

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik droeg ook al heel vroeg m'n positiebroek, had ik nog van de vorige keer. En verder veel rokjes en jurken..

14. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Hierbook met 8 weken een positiebroek. Heerlijk!

15. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou ga donderdag dan toch maar eens kijken.
    Ik ben niet zo van de tuniekjes en jurkjes maar als mn buik straks gaat groeien wil ik die toch wel aan gaan doen!

Al moet ik die knop nog wel omzetten hoor. Eerst deed ik er alles aan om mn buik met al mn vetjes te verbergen en binnenkort als ie gaat groeien mag iedereen het zien :)!

16. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Dat is inderdaad een heeeel leuk aspect van de zwangerschap!!!:) Ik had vooraf ook altijd een beetje een buikje en deed er alles aan om dat te verstoppen. Maar vanaf ik zwanger was, mocht ieeeeedereen m'n buikje zien, zo trots!!:D

17. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Een positie broek kun je nog goed verhullen als je nog geen zichtbare buik hebt. Ik heb met 10 weken mijn eerste positie broek moeten aan doen. Mijn eigen broeken zaten niet meer fijn. Doe er een iets langer shirt over en niemand ziet t ;)
    Ik heb zelf het pas met 11 weken bekend gemaakt en toen zag niemand dat ik een positie broek droeg :p
    Ik moet wel zeggen dat ik de positie broeken van c&a ruimer vind dan die van miss team of mama licious. De c&a broek die ik heb, heb ik wel op het einde in gewoond :D was toen blij dat ik een ruimere broek had.

Deel Deze Pagina