Dagje weg alleen met man

Discussion in 'De lounge' started by tijdvoormezelf, Mar 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Eindelijk een dagje voor ons zonder dreumes morgen. Maar, nu ik alles kan doen zonder rekening te houden met mijn zoontje weet ik niet wat ik kan gaan doen. Ideeën?
    Woon in Maastricht, wil best rijden maar heb tijd van 830 tot 1730 dan moet ik zoon ophalen. Vorige keer sauna met massage gedaan. Wil echt een dag weg zeg maar, niet alleen gaan eten ofzo. Shoppen houdt mijn man niet zo van. Efteling vond ik vroeger heel leuk maar trekt me nu niet zo.
    Wel idee om eventueel in bunnik voor een moederfiets te gaan kijken maar wat daarna?
    Wie helpt?

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Is er niet een mooi bos in de buurt ofzo, waar je een wandeling/fietstocht kunt gaan maken? En dan daarna lekker een uitgebreide lunch ergens? Een workshop? Zwembad? Ik zou gewoon samen iets gaan ondernemen, even lekker bezig zijn met z'n tweetjes!

Veel plezier trouwens! :)

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd bos wandeling , fietsen picknick mandje mee en fietsen maar.
    Doen wij ook weer als het mooi weer is .

4. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Is er geen mooie dierentuin in de buurt? Of naar Belgie leuk stadje, slenteren, uitgebreid lunchen enz. Of weer naar de sauna...

5. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Idd, naar de dierentuin, pretpark, wandeling door zo een fauna park of zo. Lekker ergens uitgebreid lunchen, en een bioscoopje ( wel een middag voorstelling dan)

Of iets heel actiefs ?? blowkarten op het strand ??? karten ???

6. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Slapen! Hahaha nee ik zou ook voor een leker bos of strAnd gaan!

7. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Slapen was ook een optie:) het is toch de Efteling geworden en was erg leuk.

Share This Page