Brengen en halen

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Maandag: Man vrij dus ik doe niks, man brengt oudste naar school.
    Dindag: Mijn moeder brengt mijn dochter naar school, ik mijn zoontje naar het kdv. School begint later dus zo kan ik op tijd op mijn werk zijn en mijn man begint die dag heel vroeg. Mijn man haalt ze van het kdv/bso
    Woensdag: Ik vrij dus is breng oudste naar school.
    Donderdag: Man brengt de kids naar school/kdv. Mijn vader haalt dochter van school om half 4 en man haalt jongste van kdv om half 6.
    Vrijdag: Ik vrij dus breng oudste naar school.

Ik ben geen stabiele factor wat betreft het halen van de kids, kan onverwachts crisis hebben op het werk dus kan dan niet op tijd weg.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ligt eraan hoe laat ik moet beginnen :). Soms begin ik al om 7uur dus dan doet hij het. Halen is ook afhankelijk van hoe laat we beiden vrij zijn.

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Man brengt Wendy en smiddags gaan we haar samen halen en doen meteen boodschappen.
    (beiden eigen bedrijf)

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Op maandag, woensdag en vrijdag doe ik het ochtend ritueel. Manlief is dan al weg. Hij is dan wel al vroeg thuis en haalt de kleine op maandag en woensdag dan op. Ik breng de kleine altijd weg en haal hem op dinsdag op. De rest van de week zijn we de ochtenden samen thuis dus doen we het ook samen.

Deel Deze Pagina