Wat voor kleding droegen/dragen jullie tijdens de bevalling? Ik vraag dit vooral aan de mensen die in de winter zijn of gaan bevallen.
Ik had een bigshirt gekocht, maar hij kwam veel te vroeg en we zijn halsoverkop naar het ziekenhuis gegaan. Heb geen moment nagedacht over wat ik aan had. En het is ook niet vies geworden, want ik kreeg hem niet bij me. Ik had een gewoon shirtje met lange mouwen aan en mijn sokken hebben ze aangelaten. Heb het niet koud gehad. De adrenaline zorgt daar wel voor Na bevalling had ik het overigens wel erg koud.
Hey... Heb zo'n bigshirt... in mn tas zitten.... en dikke sokken... tja ik weet t... geen combinatie... maarja.. je kan van die ijskoude voeten krijgen tijdens de bevalling...en ik zal er toch niet op me chamants bijliggen... Ben trouwens vorige keer ook in dezelfde tijd bevallen... januari... en het niet koud of overdreven heet gehad.... @mamajennifer hihi denk dat je maar half gelezen hebt.... herken t ... ook een zwangerschapskwaal...!
ik had een bigshirt en dikke sokken voor de brvalling maar kreeg persweeen onder de douche dus ben toen gelijk vanuit de douche op bed gaan liggen haha, ik had dus niets aan koud had ik het niet, als je na het ziekhuis gaat dan is het in de verloskamers sowieso warm.
Ik had een oud shirt van mijn man aangetrokken, dat weggegooid mocht worden. De kraamverzorgster heeft het toch uitgewassen en je ziet er niks meer van, dus die kan mooi nog een rondje mee over een aantal weken! Ik beviel eind november, thuis in een T-shirt met korte mouwen en wel met sokken aan, maar ik heb het niet koud gehad.
ik heb in mijn tas een bigshirt en dikke sokken zitten. 8) kan zijn dat het keizersnede word en dan moet ik dus een mooi ok hemdje aan
Ik had een nachtjapon klaar gelegd maar was veeeel te warm. Tussen de weeen door nog in de kast staan kijken maar alles was te klein. Ben uiteindelijk na het douchen naakt op bed beland en verder ook geen kleren meer aangehad. Kon me op dat moment trouwens ook niets meer schelen
De weeën begonnen bij mij gedurende de nacht dus ik had een nachthemd aan, gelukkig wel een donkere en sokken. Het was lekker warm op de kamer, want ze schroeven de verwarming aardig op voor de baby.
Had ook een bigshirt en warme sokken. Ben uit eindelijk in een OK jasje bevallen, wel 1 met bloemtjes, hihi. Ehb hier uiteindelijk nog een halve dag ingelegen.. weet niet eens meer wanneer ik me omgekleed heb..
Ik zoek dus zo'n lang shirt zeg maar tot aan de knieeen ofzo, maar dan moet deze wel voorzien zijn van knopen van boven tot onder, of alleen de bovenkant, lijkt me wel makkelijk voor als ik borstvoeding kan geven. Waar koop ik zo'n geval?
je zou eens bij zeeman kunnen kijken, daar heb ik wat supersized bigshirt/nachthemden gekocht. Tot iets boven de knie, nu doe ik er ook wel een pyamabroek onder, maar zonder kan ook. Als alleen de bovenste knopen open kunnen is ook genoeg hoor, voor borstvoeding.
heb ik me dus ook suf naar gezocht en vond er geen. ik heb eenn gewone bigshirt en voor na de bevalling een gewoon nachthemd met knoopjes boven van de lingeriewinkel. maar zo een kei ruim shirt met knopen vind je niet enkel van de omadingen
Ik had alleen een spagetti-hemdje aan en een boxer. Sokken niet, die zaten me echt niet lekker namelijk . Boxer ging met voelen van onder wel steeds even uit, maar daarna gewoon weer aan ! Bij het uiteindelijk echt bevallen ging ie wel uit natuurlijk ! Deze keer doe ik weer een spagetti-hemdje aan, evt iets van een vestje ofzo. Sokken kijk ik wel hoe het zit !
Overdag had ik gewoon een joggingbroek aan met shirt. s'avonds toen de weeen echt heftig werden een spaghettihemdje met alipje. Nadat ze mijn vliezen hadden gebroken en ik aan de monitors lag en er een electrode op het hoofdje werd geplaatst moest het slipje ook uitblijven en legden ze er een handoek over. Sokken had ik ook aan. Ik had het voornamelijk bloedheet tijdens de bevalling.
Ik heb een nachtjapon met een v halsje en korte mouwen (zwart) is meer een jurkje hij valt tot mijn knie!
ik had een zwangerschapsbeha met hempje erover aan, en een vestje bij voor koudere tijden (ben ingeleid dus dan lig je in het algemeen wat meer te wachten, ik had een onderbroek aan maar met alle draadjes, banden e.d. ging die al snel uit en ben onder de dekens gaan liggen (mocht toch niet lopen ofzo)