brengt niets naar mond

Discussie in 'Voeding' gestart door twinny, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

Mijn dochtertje van bijna 7 mnd, brengt niets naar haar eigen mondje. Ik lees vaak dat moeders liga geven, of soepstengel of fuit en brood in het handje. Zoƫ knijpt er alleen in of gaat er mee rammelen, ze steekt het in iedergeval niet richting haar mond!
    Moet ik haar dat leren of doet ze het inene vanzelf en is ze gewoon nog niet zo ver? Maak me toch beetje zorgen om haar ontwikkeling!

twinny

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hier word echt alles wat ze in haar handen krijgt in de mond gestopt haha. Ik heb geen tip voor je sorry. maar ik denk dat het vanzelf wel gebeurt en anders even vragen op het cb zou ik zeggen.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Doet ze het ook niet met haar speelgoed of vingers? Heeft ze het wel gedaan?

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    dirksmama ze duimt en stopt handje en vingers in haar mond. Heel soms een speeltje. Heeft ze ook niet echt gedaan.

twinny

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin pas sinds kort. En alleen als ik zeg hap hap. Dan doet ie t in zijn mondje. Dan is ze er nog niet aan toe dus.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als ze haar vingers wel in de mond doet weet ze in elk geval de weg. Gewoon lekker blijven aanbieden zonder te pushen tot het kwartje valt.

7. eko

eko Actief lid

22 jul 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    Geloof me het komt goed :)
    mijn oudste zoontje was ook zo. Hij bracht nooit wat naar zijn mond, ook geen speelgoed of iets dergelijks. Als hij een kruimeltje of zo vond, ging hij ermee spelen en daarna gaf hij het aan mij.
    Hij is nu 4 jaar en eet alles zelf :)

Mijn jongste zoon is nu 8 maanden en vanaf dat hij dingen vast kon pakken brent hij alles naar zijn mondje.
    Ieder kind is anders. De een is wat nieuwsgieriger dan ander.
    Dus maak je geen zorgen ;)

Deel Deze Pagina