hoi Mijn dochtertje van bijna 7 mnd, brengt niets naar haar eigen mondje. Ik lees vaak dat moeders liga geven, of soepstengel of fuit en brood in het handje. Zoƫ knijpt er alleen in of gaat er mee rammelen, ze steekt het in iedergeval niet richting haar mond! Moet ik haar dat leren of doet ze het inene vanzelf en is ze gewoon nog niet zo ver? Maak me toch beetje zorgen om haar ontwikkeling! twinny
Hier word echt alles wat ze in haar handen krijgt in de mond gestopt haha. Ik heb geen tip voor je sorry. maar ik denk dat het vanzelf wel gebeurt en anders even vragen op het cb zou ik zeggen.
dirksmama ze duimt en stopt handje en vingers in haar mond. Heel soms een speeltje. Heeft ze ook niet echt gedaan. twinny
Justin pas sinds kort. En alleen als ik zeg hap hap. Dan doet ie t in zijn mondje. Dan is ze er nog niet aan toe dus.
Als ze haar vingers wel in de mond doet weet ze in elk geval de weg. Gewoon lekker blijven aanbieden zonder te pushen tot het kwartje valt.
Geloof me het komt goed mijn oudste zoontje was ook zo. Hij bracht nooit wat naar zijn mond, ook geen speelgoed of iets dergelijks. Als hij een kruimeltje of zo vond, ging hij ermee spelen en daarna gaf hij het aan mij. Hij is nu 4 jaar en eet alles zelf Mijn jongste zoon is nu 8 maanden en vanaf dat hij dingen vast kon pakken brent hij alles naar zijn mondje. Ieder kind is anders. De een is wat nieuwsgieriger dan ander. Dus maak je geen zorgen