Wij twijffelen tussen 2 namen voor onze toekomistige zoon. We hebben al een dochtertje Lina. Mijn man gaat voor Lenn, terwijl ik meer voel voor Brent. Mijn twijffel is vooral omdat het ook begint met een L, niet echt handig en omdat de naam ook aan meisjes gegeven wordt. Wie helpt mee de knoop door te hakken???
Brent om de redenen die jij eigenlijk zelf al noemt (en is ook duidelijker qua spellingswijze denk ik)
Fijn zo snel al die reacties Mijn gevoel toch nog een keer bevestigd! Maar weer even met manlief aan tafel !
Ik vind Lenn eigenlijk veel leuker. Maar past het ook bij de achternaam? Brent vind ik ook wel leuk, maar dan denk ik weer aan de rijmpjes zoals 'Brent kom eens van je krent'.. Met Lenn heb je dat ook maar dan is het cool 'Lenn the man' of niet helemaal ? haha, ieg succes!
Ik vind Brent mooier! Ik was toevallig net babynamen aan het kijken en deze naam staat ook op mijn lijstje! Succes!
wij hebben hier ook 2 L kindjes, Lisa en Luca Meisje en jongen, klopt wel een beetje van die L en L, maar mij stoort het niet bij onze 2 namen, persoonlijk zou ik bij jullie voor brent kiezem kwa klank maar mijn smaak vind Lenn mooier... toch wel lastig hoor.. succes!
Ik vind Brent een hele mooie naam! Zou ik zelf ook nog kiezen, Lenn vind ik teveel lijken op Lenny. Groetjes Minnie Mouse
ik vind lenn de mooiste en 't prettigst uit te spreken, maar vind 'm niet bij lina passen. Brent vind ik lastiger uitspreken maar komt misschien omdat ik een bernt ken.