Brent! Rijmt op..

Discussie in 'Babynamen' gestart door Mega, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mega

    Mega Lid

    13 jun 2014
    80
    0
    6
    Tent, vent en dus krent!

    Zou jij hierom een naam niet kiezen?

    Wij zijn er redelijk over uit dat onze jongen Brent zal gaan heten, we noemen hem zelfs al bij deze naam. Daarom zou ik het zelfs bijna gek vinden om hem straks anders te gaan noemen..

    Wat vinden jullie van deze naam en zou jij hierom deze naam juist niet kiezen?

    Alvast bedankt!
     
  2. vedagenevieve

    vedagenevieve Niet meer actief

    Nee. Hierom zou ik een naam niet kiezen die ik mooi vind. :)
     
  3. Jozefien85

    Jozefien85 Niet meer actief

    Ik zou me daar absoluut niet door laten tegenhouden!
     
  4. fluitekruid

    fluitekruid Fanatiek lid

    5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thijsje radijsje
    zo kun je op elke naam wel rijmen hoor, als kinderen jouw zoon echt willen pesten dan verzinnen ze wel wat hoor, ongeacht zij naam. Ik zou me hierdoor dus niet laten tegenhouden.
     
  5. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Ik zou een naam niet niet kiezen omdat het ergens op rijmt hoor :D

    Ik kies gewoon een naam die ik mooi vindt maar nu ik erover nadenk kunnen de namen die wij gekozen hebben nergens op rijmen dus dat is dan wel mooi meegenomen haha.
     
  6. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Bijna alle namen rijmen wel op iets hè, ik zou me daar niet door laten tegenhouden
    Ik vind Brent een hele mooie naam, als wij een jongetje kregen was dat hier een optie geweest
     
  7. Anna25

    Anna25 Fanatiek lid

    6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Zou ik het niet voor laten hoor.
    Op elke naam rijmt wel iets. En krent is niet zo erg hoor ;)
     
  8. Zwangernr6

    Zwangernr6 Niet meer actief

    Nee ik zou bij de naam Brent niet gelijk aan denken dat t rijmt op krent.

    Dat heb ik wel bij de naam Ruth (tr.u.t)
     
  9. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Je kunt op elke naam wel iets verzinnen, dat rijmt. Zolang het geen schaamnaam of iets extreems is, zou ik me er niet zo druk om maken.
     
  10. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    niet door tegen laten houden, Ik ken een Brent en vind het echt een super leuke naam!
     
  11. Smeetjuh1990

    Smeetjuh1990 Bekend lid

    11 mei 2014
    974
    0
    16
    Mijn naam rijmt om wc (weecee) of plee, broek naar benee noem maar op :p (Esmee). Moet zeggen dat ik er weinig last van had!

    Dus zou het er niet om laten! Elke naam rijmt wel op iets.
     
  12. wondertjenr3

    wondertjenr3 Fanatiek lid

    26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Op elke naam is wel iets te verzinnen hoor!
    Vind het geen 'erge' scheldnamen dus gewoon pakken!
     
  13. Haha nee, als het rijmt op gewone, gebruikelijke woorden zou ik me daar echt niet druk om maken.. Mijn naam rijmt op 'pinda' en ja, daar hebben ze op de basisschool veelvuldig gebruik van gemaakt, maar dat doen ze met alles hoor ;) Als er geen bestaand woord is wat rijmt, zetten ze gewoon een 'P' aan het begin (hoe komt dat eigenlijk, is dat instinct? :p). Arjan de Parjan, Remi de Pemi, Thijs de Pijs..
     
  14. MomQ 2 be

    MomQ 2 be Bekend lid

    28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Nou ik vindt Brent ook geen rijm- of pest gevoelige naam hoor! niks mis mee !
     
  15. jdpcd

    jdpcd Actief lid

    3 sep 2014
    469
    0
    0
    Ik zou het het aan de ene kant veranderen in Bernd maar andere kant ook niet want zoiets blijf je toch altijd houden
     
  16. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Brent, leuke vent!
    Ik zou Brent zeker doen, het zijn nette rijmwoorden en zelfs als dat niet zo was, kinderen kunnen altijd wat bedenken om te pesten.
     
  17. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Zoals de rest ook al zegt: op alles is wel íets te verzinnen. Ik zou er geen rekening mee houden!
     
  18. juli10

    juli10 Fanatiek lid

    12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik zou me hier niet druk om maken. Ons dochtertje heet Liz, Liz pis ligt ook lekker voor de hand haha. Maar als ze iemand Willen pesten dan doen ze dat toch wel, is het niet met de naam dan is het wel met hun uiterlijk of kleren. Voor ons was dit geen reden om DE naam te laten schieten.
     
  19. Mega

    Mega Lid

    13 jun 2014
    80
    0
    6
    Nu ben ik helemaal gerustgesteld, altijd fijn om de mening van anderen te horen!
    Bedankt dames :)
     
  20. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Stijn en Noor rijmen allebei ook op van alles. Wij hebben ons er niet door tegen laten houden.

    Leuke naam Brent.
     

Deel Deze Pagina