oja amanda is trouwens in elkaar geramd door brian, daarom gaan ze uit elkaar en doet ze aangifte tegen em... niks als vrienden uit elkaar... www.telegraaf.nl
Ik zit er totaal niet mee dat het over is tussen die, ik vond ze echt verschrikkelijk vooral die amanda, bah wat een irritant mokkel... Die brian kan veel beters krijgen dan zo'n 19 jarig mokkel die denkt dat ze alles is ...
Volgens zij.online is brian terug naar zijn ex tamara en is verwachten zij een baby Amanda zou hierdoor jarloers zijn en daarom aangifte gaan doen. ik weet het allemaal niet meer en om eerlijk te zijn vind ik het nu wel best. Ik wil denk ik ook niet eens meer weten wat de waarheid is, laat ze maar lekker hun gang gaan.
Brian maakt ex zwanger Uitgegeven: 1 oktober 2008 09:49 Laatst gewijzigd: 1 oktober 2008 09:54 AMSTERDAM - Brian Kubatz, voormalig bewoner van De Gouden Kooi, wordt vader. Moeder van de baby is Tamara, de vrouw met wie hij eerder zes jaar lang een relatie had. ANP Het kindje moet in mei geboren worden, zo vertelt hij woensdag in De Telegraaf. Kubatz en Amanda Balk, met wie hij in de Gouden Kooi een romance beleefde, zetten in augustus een punt achter hun relatie. Niet veel later liep hij zijn ex Tamara tegen het lijf. "Het was meteen weer vertrouwd tussen ons", vertelt Brian. "Ons kindje is niet gepland, maar zeer zeker welkom." Aangifte Vorige week beschuldigde Amanda haar ex ervan dat hij haar stelselmatig zou hebben mishandeld. Ze heeft aangifte gedaan bij de politie. "Ze weet dondersgoed dat ik haar nooit heb aangeraakt", briest Kubatz. "Toen ze hoorde over mij en Tamara, werd ze razend. Ze dreigde me hoe dan ook zwart te maken." Kind Brian begrijpt dat het voor Amanda moeilijk is te verkroppen dat hij zo snel al een nieuwe liefde in zijn leven heeft en dan ook nog een kind krijgt. "Maar ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken", zegt hij. "Ik heb Amanda niet bedrogen met Tamara, wij zijn sinds begin september weer samen. We hopen nu op een beetje rust, zodat we ons kunnen voorbereiden op ons aanstaande ouderschap."
Ach ja, ik heb dat hele gouden kooi gebeuren nog nooit gezien, wij kunnen het niet ontvangen. Maar t schijnt nog al hotnews te zijn gezien het op iedere nieuwssite staat.
Dan is ze dus ook meteen zwanger geraakt! Ben zelf namelijk ook in mei uitgeteld en in augustus zwanger geraakt! Heeft ie snel gedaan! pff.