Wie oh wie kan ons helpen met de titels van leuke kinderboeken voor deze leeftijd? Gisteren naar de bieb geweest en leeg naar huis teruggekomen. Even een lijstje van wat mijn zoon leuk vindt/al heeft gelezen: Geronimo Stilton (veel verschillende) gisteren lag er niks nieuws helaas Dolfje (uitgelezen) Dummie (uitgelezen) Waanzinnige boomhut Heksje Lilly Roald Dahl Tovenaar van Oz Leven van een loser (uitgelezen) Harry Potter (is nu bezig met de gevangene van Azkaban) Verder heb ik op voorraad Alice in Wonderland liggen en dacht zelf aan boeken van Jules Verne. Maar meer ideeën/inspiratie zijn van harte welkom. Absoluut niet leuk vond hij trouwens De griezelbus.
Andere boeken van Tosca Menten, de schrijfster van Dummie. De boeken van Superjuffie zijn mijn dochter van 8 haar lievelingsboeken. En bij de Total kun je zegels sparen voor leuke boeken.
Oudste is bezig in de grijze jager. Echt leuke fantasy jongens serie. Officieelvoor iets oudere jongen. Maar gezien wat hij al uit heeft denk ik goed te doen
Mijn zoon is van de week begonnen in een deel van de Kameleon. De serie Wolf vindt hij ook geweldig. Op school leest hij momenteel Diary of a wimpy kid, wat ook een erg leuk humoristisch boek schijnt te zijn aldus mijn zoon.
Hartelijk dank voor alle reacties! Wij gaan de genoemde boeken proberen, de kameleon en de grijze jager komen zeker op een lijst.