Bridezilla?

Discussie in 'De lounge' gestart door Champetter, 21 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne1988

Rianne1988 Actief lid

21 okt 2015
    150
    18
    18
    Ik vind een dresscode wel wat overdreven ja. Zelf ook getrouwd en iedereen mocht komen hoe hij of zij wilde. Spijkerbroeken helemaal prima, hadden er een aantal ook van de daggasten... witte jurkjes ook allemaal prima. Trouwjurk van mij viel toch wel op.

2. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ho ho... er is helemaal niet bekend dat Glimmer haar account heeft opgeheven vanwege dit topic. Dat is alleen speculatie, dus veroordelen zonder dat je weet waarom is net zo goed kinderachtig....

Blijdorp en Ysabella vinden dit leuk.
  3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.233
    28.224
    113
    Zullen we er gewoon over ophouden ipv te gaan speculeren waarom ze gegaan is.

Ysabella en Betsy vinden dit leuk.
  4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Ooms/tantes waren voor savonds en neven/nichten niet. Hadden ze wel binnen gelaten als ze wel hadden gekomen. Maar erg grote familie dus zo gedaan. Komen allebei uit gezin met 8 kinderen. Met aanhang heb je dan zo een heel koppel overdag.

Oh 1 oom wel als daggast: hij was chauffeur voor mijn opa en oma zodat die konden gaan wanneer ze wilde. Uiteindelijk als 1 van de laatsten waarna ze een week moesten bijkomen ;) andere opa en oma waren nog mobiel genoeg om zelf te rijden

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.834
    113
    Weggehaald

Phloxx vindt dit leuk.
  6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Het toen voor meer anonimiteit (wat dus niet helemaal gelukt is) ipv dat het haar te heet onder de voeten werd.

Betsy vindt dit leuk.
  7. tuc

tuc Niet meer actief

Dan hadden wij onze account al wel 100 keer kunnen verwijderen:roflmao:

suus1983 vindt dit leuk.
  8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.834
    113
    Hahaha precies!

tuc vindt dit leuk.
  9. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Hee je tekst is weggehaald??
    Nou ben ik wel benieuwd wat je had opgeschreven...

Manque vindt dit leuk.
  10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.834
    113
    Had het zelf weggehaald hoor. Kwam erop neer, als je niet kunt incasseren, moet je ook niet uitdelen.

Chocolat, Iertje81 en Marchella vinden dit leuk.
  11. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Ik meen me nog te herinneren dat er toen ook een topic was waar scherpe reacties op haar opmerkingen kwamen. Maar goed, precies weet ik het ook niet meer. En het maakt mij verder niet uit... het viel me alleen op. In ieder geval houd ik er nu over op :)

En een dresscode blijf ik overdreven vinden :D

julia80, suus1983 en tuc vinden dit leuk.
  12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.622
    113
    Nee nee! Die bestaan niet in bepaalde kringen want die vallen onder dezelfde kringen als mensen met het verstand van een aardappel :roflmao: Die worden ergens weggestopt in een dure kliniek waar zelfs het rimpels en wallen wegwerken en lippen opvullen niet heeft gewerkt.
    Nee sorry; flauw :p
    Ik krijg altijd hele nare associaties bij mensen die dit soort dingen roepen over aardappels enzo en mensen die het nog verdedigen ook. Zo generaliserend terwijl ik denk: kijk eerst eens naar jezelf met je vooroordelen. Ik kan nu nav wat ik lees over deze leden hier op dit forum ook van alles gaan roepen wat wat mij betreft past bij het beeld wat diverse dames van zichzelf schetsen, maar nee.
    Ik heb zelf ook een hoogopgeleid familielid (wij zijn dat bijna allemaal, maar what the f*, al waren we het laagst vh laagst) maar die loopt het liefst in z’n oude kloffie. En al kwam hij in een kilt zonder onderbroek naar m’n bruiloft dan nog was ík vereerd omdat het één vd liefste mensen is die ik ken en waar ik van hou!

Manque, Zonnestralen, Lisanne1811 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Chocolat, Katja77 en Iertje81 vinden dit leuk.
  14. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Heel wat pagina's terug was een dame die vond dat er twee soorten mensen zijn, zij die het een eer vinden als iemand op je bruiloft komt en zij die vinden dat gasten het een eer moet vinden dat ze op de bruiloft mogen komen.
    Ik vind eigenlijk dat ik tot beide groepen hoor. Als ik wordt uitgenodigd vind ik het een eer dat iemand mij belangrijk genoeg vindt om op zo'n speciale dag uit te nodigen. Maar toen ik zelf trouwde vond ik het een eer dat mensen van wie ik hield naar mijn bruiloft kwamen. Ik vond het prachtig dat mijn hoogbejaarde tante 3 uur had gereden om te komen. Dat vrienden speciaal kwamen om onze liefde te vieren.
    Het gaat dus beide kanten op, het is speciaal om te mogen komen, het is speciaal als mensen komen. En dus is een beetje dresscode prima, ik heb toen aangegeven dat ik graag wilde dat mensen er feestelijk uitzien. Dat geeft mensen alle vrijheid om zichzelf te kunnen zijn, maar maakt wel bewust van je keuzes. Maar mensen de deur wijzen gaat sowieso te ver, je houdt toch van elkaar, dat gaat toch verder dan de kleding?

Lisanne1811, Chocolat, suus1983 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Betsy

Betsy Niet meer actief

Of de zoom functie :roflmao:

Biny, Lisanne1811, Ysabella en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn neefje (toen 1) kwam in kilt met luier naar mijn bruiloft (half schots).

In your eyes, Blijdorp, Chocolat en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.622
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    Wat schetig!

femkes vindt dit leuk.
  18. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.622
    113
    @Whysteria; wij hadden op onze bruiloft overal van die wegwerpcamera’s liggen. Kun je nagaan wat iemand met een kilt zonder onderbroek dan had kunnen doen:roflmao:
    Maar achteraf, toen we de foto’s hadden laten afdrukken, bleek ook dat je daar geen kilt voor nodig had gehad :eek::roflmao::|

Biny, In your eyes, Lisanne1811 en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Dat had uiteraard zónder luier gemoeten (was waarschijnlijk de helft niet-Schotse input)... :roflmao:

Biny, Kipsate en femkes vinden dit leuk.
  20. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dat vind ik echt schokkend. Wij hadden mensen gevraagd om zelf foto's te maken en ons te sturen, dan is dat probleem natuurlijk niet zo, maar ik vind het schokkend dat mensen zo omgaan met jullie spullen en dag.

Sado vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina