Bridezilla?

Discussie in 'De lounge' gestart door Champetter, 21 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Maar dat zegt niemand hier toch? Wie heeft er dan gezegd zich absoluut en nooit aan een dresscode of thema te willen houden?

2. Manque

Manque Niet meer actief

Amen.

lies276, Nescio, Blijdorp en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Maar dat zou ik een ander verhaal vinden, als je borstvoeding geeft, en niet de eventuele mogelijkheid hebt om op een normale plek te kolven, dan kan het niet anders dan dat je de kleine mee neemt toch? Dan zou ik het van het bruidspaar niet fair vinden dat ze daar geen uitzondering voor konden maken. Maar goed, ik doelde dan ook meer op de wat oudere kinderen ;)

4. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    @Betsy mag zich ook in het rijtje mengen van de aardappels, mieren en nu de postzegels.:cool:

Soturi, Nescio, Blijdorp en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Betsy

Betsy Niet meer actief

Woehoe! Finally I got in! :D

pietje1987, Blijdorp, suus1983 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Moraal van het verhaal, iedereen is dus anders. Gelukkig maar anders zouden we allemaal dezelfde vrienden hebben. Beetje jammer om iemand anders dan om zijn normen en waarden zo ontzettend af te zeiken. Heb een beetje fatsoen en laat ieder op een respectvolle manier in zijn waarde.

Nescio, Blijdorp, Riverdale87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wij hadden ooit wel eens het thema Maffia, lekker fout maar o zo leuk dat werkelijk iedereen in die stijl naar het feest kwam. Ik kan dat echt enorm waarderen en om één of andere reden maakt dat het feest gewoon wel compleet.

Vorige zomer hadden we bij vrienden '' Ibiza/Flower power '' iedereen in zomerse kleurtjes, grote ronde zonnebrillen, van die leuke ibiza tasje met die franjes, de kindjes ( meisjes ) hadden van die bikini's aan in prachtige kleurtjes met ook van die franjes, geweldig toch?

Ja ik kan daar wel van genieten ja.

Blijdorp en Ysabella vinden dit leuk.
  8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Pas op hoor, straks vallen mensen nog over jou postzegels.

Het rijtje word zo wel heel divers, ik ben benieuwd wat het volgende woord gaat worden. :D

Blijdorp vindt dit leuk.
  9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Daar zou ik ook totaaaal geen problemen mee hebben hoor.

10. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik dacht ik gooi er maar even non-food en non-animal in... voordat er iemand van de dierenbescherming of de aardappelbond een klacht wil indienen...

Soturi en Manque vinden dit leuk.
  11. Manque

Manque Niet meer actief

Het zijn ook zo'n random woorden om 'inlevingsvermogen' mee te illustreren :roflmao:
    Het inlevingsvermogen van een postzegel
    Even treffend als:
    De danskunsten van een stoeptegel
    Het modegevoel van een pleeborstel
    Het fatsoen van een brievenbus
    De empathie van een bushokje

Nescio, Blijdorp, Treez en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    En ik gruwel dus van dit soort verkleedpartijtjes. Ik dank ‘god’ op mijn blote knieën ook dat ik in Groningen ben geboren en niet in het zuiden... anders moest ik elk jaar Carnaval ontlopen.

Maar ik vind het heel tof voor jou en andere mensen dat ze hier wel van kunnen genieten. Dus vanuit mijn belevingswereld denk ik altijd maar dat je iedereen in zijn waarde moet laten.

Chocolat en Jules! vinden dit leuk.
  13. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Nou bij mijn aardappel voelde iemand die hoog opgeleid was zich heel erg aangesproken. Misschien had ze wel teveel inlevingsvermogen dat kan natuurlijk ook nog.
    Je hebt de postzegelverzamelaars helemaal boos gekregen. Dat had je niet mogen zeggen!

Soturi vindt dit leuk.
  14. Betsy

Betsy Niet meer actief

Oh oh... de filatelisten vergeten... vast omdat ik niet in die “kringen” verkeer :roflmao:

Blijdorp vindt dit leuk.
  15. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Mafia thema, eigenlijk kun je daar nog best veel mee! Ik vind zulke thema's altijd heel leuk ook al zou ik zelf meer naar een chique thema neigen.:rolleyes:

Debaky vindt dit leuk.
  16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik woon niet in het zuiden en ook ik gruwel van Carnaval ;) althans gruwel is een groot woord maar ik ben er niet zo'n fan van. Maar die ene keer voor vrienden verkleden in hun dresscode als ze gaan trouwen en hun mooiste dag van hun leven beleven verkleed ik mij graag.

17. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Wees blij, al die Pinsetten en handschoentjes. :roflmao:

18. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik zou inderdaad ook niet zo snel voor dat thema kiezen, had er in het begin ook mijn bedenkingen bij maar het feest was echt zo leuk, word na een paar jaar nog steeds over gesproken op feestjes en partijtjes. Was echt top.

Ysabella vindt dit leuk.
  19. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik sta er een beetje dubbel in.
    Persoonlijk vind ik het not done om in een spijkerbroek naar een bruiloft te gaan, dat zal ik ook nooit doen.
    Een algemene dresscode zoals 'feestelijk' vind ik prima. Lekker duidelijk voor iedereen.
    Bepaalde kleuren, thema's etc. heb ik een enorme hekel aan, maar ik zal wel m'n best doen ;)

Maar....voor onze eigen bruiloft hadden we bewust geen dresscode.
    Ik wil het graag vieren met de mensen die we uitgenodigd hebben, en daar doet een bepaalde broek echt niet aan af.
    De meeste komen uit zich zelf echt wel netjes.
    Eerlijk gezegd vond ik het het meest waardevol dat die ene collega, die net te horen had gekregen dat zijn vrouw ongeneeslijk ziek was, toch de moeite nam om even naar het gemeentehuis te komen.
    Wat hij aan had weet ik echt niet meer, wel dat hij er speciaal voor ons even was.

lies276, In your eyes, Blijdorp en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik vind het inkomen totaal niet relevant, meer het idee dat er vanuit wordt gegaan dat je dit wel doet om je vrienden/familie een mooie dag te bezorgen. En nu heb je de kosten nog goedkoop berekend.

lies276, Marchella en Manque vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina