Bridezilla?

Discussie in 'De lounge' gestart door Champetter, 21 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manque

Manque Niet meer actief

#741 Manque, 23 apr 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2018
    Ik heb een te grote hekel aan de meeste mensen om heel groots te trouwen.
    Er kwamen bij ons maar 50 mensen door de selectie heen :p Maar goed, die mensen ontbrak het dan ook aan niks en het was een goed feest.

Ik ben oprecht erg ongelukkig op een grote, tot in detail geregisseerde bruiloft in kleding die niet bij me past. Dat heeft niks met afgunst te maken. Ik heb het nu twee keer meegemaakt (1x als CM en 1x als gast) en ik doe het gewoon niet meer. Dat heeft niks te maken met een gebrek aan respect voor het bruidspaar, maar puur met dat ik zo'n dag de hel op aarde vind. Ik erger me dan aan alles en iedereen, ik vind het werkelijk niet te doen. Ik ga er ook niet meer naartoe. Ik kreeg laatst een uitnodiging van een nichtje waaraan ik al zag het het zoiets ging worden. RSVP-kaartje met diner-voorkeur, parelmoer lintjes die de envelop dichtbonden, met de hand gekalligrafeerde adressering, dresscode, 3 locaties... Ik heb een bosje bloemen gestuurd. Forget about it.

En ik zeg niet dat ik het niet vind kunnen hoor. Iedereen doet maar waar die zin in heeft. Ik geloof het meteen dat er een hoop mensen zijn die het wel leuk vinden. Er zijn ook veel mensen die naar SBS6 kijken of die soep met broodjes serveren op een verjaardag of op teenslippers lopen of antraciete tegels in de badkamer willen :p en daar hoor ik ook niet bij. We zijn allemaal anders. En dat mogen de bridezilla's ook wel tot zich door laten dringen.

Nescio, nizzie86, Kukido en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja donkerblauw wel, maar vind ik geen pastel. wel een rustige tint, maar ik ben meer voor paars, rood, fuchia en zwart. En ik hou van bling. Ik heb helemaal niks met lichte kleuren

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb vandaag de foto's terug gekeken en ik zie maar liefst drie (!) witte jurkjes! Mijn jurk was niet wit trouwens, maar dat wisten zij niet denk

DastyQueen, mamabri en Harperhazel vinden dit leuk.
  4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dit. En op de barbecue zou ik het liefst aan de BBQ staan zodat mensen niet teveel met mij komen praten of vragen kunnen stellen buiten of het vlees wel of niet goed is :roflmao:. Of me met de kinderen bezighouden.
    Ik haat het als de aandacht naar mij gaat. Ik kijk het liefst vanop een afstand toe naar een feest. Lekker mensen observeren.

Nescio, Mirro, Manque en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.292
    17.182
    113
    :eek: jij introvert? Vind ik op zp ècht niet

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Serieus? ik niet hoor, en hoelang geleden ben je getrouwd?

tuurlijk: ik weet wat mijn vader droeg (ik heb hem deze kleding ook laten dragen in de kist toen hij was overleden, omdat hij er met mijn bruiloft zo blij mee was ;))

Maar zelfs van mijn moeder weet ik het niet eens meer, mijn broers niet, mijn schoonzussen niet, laat staan de avondgasten...

Daarnaast was ik vooral met onze dag bezig om er van te genieten, ipv te beloeren en te bekritiseren wie wat aan had. Voor mij totaal niet interessant.

7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    hebben we dat probleem ook weer opgelost.

DastyQueen en Debaky vinden dit leuk.
  8. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Dat begrijp ik ook wel hoor, maar gezelligheid is een nogal subjectief begrip ;)
    Ik zou zelf ook opzien tegen zo'n grote bruiloft en zo'n over de top dresscode zou voor mij dan ook bevestigen waarom het niks voor mij is.
    Uiteindelijk zal ik het wel respecteren en proberen er het beste van te maken, maar niet zonder eerst flink te vloeken ;)

9. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik heb net even de foto’s bekeken en tel maar liefst 4 spijkerbroeken (zelfs mijn eigen broer) en 3 witte jurkjes.

Waar staat de schandpaal?

Triangel, frummelke86, Chocolat en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dan zou ik voor paars gaan met lila accesoires. Paars is inderdaad geen pastel maar komt met accesoires het dichtsbij en jij voelt je er fijn in. Zolang je ergens in een oorbel ring tasje of whatever pastel terug laat komen heb je.toch rekening met het bruidspaar gehouden maar ben je ook bij jezelf gebleven.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, ik kan niet eens de foto's pakken, liggen ergens in mijn rommelkamer, onderin een la. De laatste keer dat ik ze bekeken had is denk ik wel een jaar of 5 geleden,

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.292
    17.182
    113
    Bijna 9 jaar getrouwd. Mijn ouders , broers en zussen weet ik nog wat de meeste aanhadden (7 broers/zussen), van sf niet.

13. DastyQueen

Maar als je je zo al voelt op een kleine bruiloft in eigen tuin snap ik niet dat je dan uberhaupt aan een bruiloft begint. Trouw dan gewoon op het stadhuis, handtekening en klaar.

14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.240
    28.243
    113
    ligt eraan. Vindt jij het erg dat ze spijkerbroeken droegen? Zo nee, niets aan de hand. Zo ja, de schandpaal staat daar om het hoekje links.

pietje1987 en DastyQueen vinden dit leuk.
  15. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Antraciete tegels, je kunt mij nu weer een stukje verderop vegen. :roflmao: Je hebt ook bepaalde tegeltjes van de gama die witte, kleine, glimmende tegeltjes ik zeg altijd dat die in de uitverkoop waren als ik ze zie bij mensen. :roflmao:

Kukido en Nellie4 vinden dit leuk.
  16. DastyQueen

8 jaar geleden.

17. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Toch wel hoor! Ik maak graag een grapje, zowel hier als in het echt, maar het was tussen mijn moeder en zus altijd een grap dat ze me dronken moesten voeren om een echt persoonlijk gesprek met me te kunnen voeren. misschien is ZP met de anonimiteit die een forum met zich meebrengt juist wel de reden dat ik hier wat opener ben...

Nescio, Chocolat, mam1991 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Haha nee totaal niet, ik kan me niet herinneren dat ik er toen op gelet heb en ben nu, nu ik de foto’s terug kijk, heel blij dat iedereen iets aan had waar hij of zij zich goed in voelde:)

KleineLai vindt dit leuk.
  19. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Nu ben ik nieuwsgierig naar jouw badkamertegels!

20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.292
    17.182
    113
    Horrorbruiloft :eek:Jij dingt mee voor een koelkast.

mamabri en Harperhazel vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina