Helemaal eens! Seizoen 1 liep de rode draad wel het zelfde maar het wordt steeds minder. Ben ook benieuwd hoe ze het met de volgende boeken gaan doen.
Ik vond van wel. Het is niet hoogdravend ofzo, maar gewoon lekkere romannetjes die vlot weglezen. Net zoals de serie eigenlijk wel.
Vond seizoen 2 echt super leuk alleen vond ik Daphne en Simon die heimelijk verliefd waren op elkaar veel geloofwaardiger dan dit seizoen.
Haha ja ik ben nu wat afleveringen verder en het is weer heerlijk vermaak . Vind de kostuums zo prachtig in deze serie.
Ik heb ook genoten van de hele serie en zonder al re veel te verklappen hoeveel sexscenes er zijn, die er waren heb ik ook van genoten. Maar als je ingesteld staat op de hoeveelheid van hrt eerste seizoen, dan valt het flink tegen
Hallo zeg. Ik word onwijs moe van het gehijg en zogenaamd geile blikken. Die boodschap komt hier in elk geval absoluut niet over. Sterker nog. Ik stoor me eraan. Christ. Sleur elkaar mee en neem elkaar in de bibliotheek ofzo
Klopt. Is volgens mij voornamelijk Vitamin String Quartet, zij 'coveren' best veel popmuziek. Kwam ze voor het eerst tegen met Vampire Diaries. Vind dat echt heel tof
Ik ben nu toe aan aflevering 5. Het wordt eigenlijk steeds beter. Leuk verhaal. Leuke spelers. Maar het gemis van Simon is absoluut aanwezig.