Bridgerton <3 Heb hem gebinged in 3 avonden. Ik was geen fan van Anthony in het 1e seizoen, maar in het 2e kwam hij wel tot zijn recht en ging hij meer diepgaand. (snap je'm?). Ik had wel veel meer hitsige scenes verwachtende, maar vond het wel een pluspunt dat het eigenlijk niet echt voorkwam en er meer chemie/aantrekkingskracht was. Ik stoor me lichtjes aan de moderne Taylor Swift/Katy Perry/Miley Cyrus in modern jasje. Neem dan gewone klassieke muziek, dat geloof ik meer.
Ik vind het juist wel erbij passen. Het is echt in een modern jasje ja (Shondaland productie). Dat zie je bijv ook terug in de diversiteit qua acteurs (etnische achtergrond).
Dit had van mij ook wel gemogen. Niet all the way dan maar van die stomende voorspel scenes ofzo. En vind het inderdaad ook wel jammer dat we Simon niet meer gezien hebben.
Ik vind het ook wel erg leuk dat je meer de geschiedenis in gaat. De struggles van een Burggraaf en de impact van het overlijden van zijn vader op hem. Ik ben nu bij aflevering 4, dus ik heb nog even te gaan!
K heb hem gisteren uit gekeken maar vond het eerste seizoen leuker. Ik miste toch wat de passionele scenes uit seizoen 1 De muziek vond ik wel heel leuk, dat was me in seizoen 1 minder opgevallen.
Ja dat zeker inderdaad! Al duurde het me telkens 3 afleveringen ofzo voor ik de 2 oudste broers uiteen kon houden qua gezicht, ben daar echt zo slecht in, ook in andere series
Ben nu bij de laatste afl halverwege maar m’n ogen vallen dicht dus ik heb hem nu af gezet . Morgen af kijken
Nou, heb hem af gekeken. Heerlijke serie natuurlijk maar ik vind seizoen 1 wel leuker. Ik miste wel passie en ik vond er juist niet zo veel diepgang in zitten. Ja meer de geschiedenis is en dat is leuk. Maar eigenlijk zie je vooral de blikken tussen A en K. En dat elke aflevering 30x. Maargoed ik vond het evengoed leuk!