Net als de rest het is maar lachgas. Een wijntje of biertje is erger in verhouding want dat is harddrugs. Lachgas werkt zeer kort en wordt ook vaak gebruikt voor pijnbestrijding in het ziekenhuis. Zolang je kind er niet bij is en hij/zij veilig thuis zit bij papa of oppas vind ik dat je best even uit je dak mag gaan. Moeder zijn betekend niet dag je ineens heilige Maria moet zijn
Het is inderdaad maar lachgas...vind een lijntje coke snuiven voor de tv terwijl je kinderen hebt pas asociaal. En tja of haar kinderen zich zullen schamen? Ligt maar net aan de opvoeding.
Dus omdat ze t nu doet, terwijl ze een kind heeft, maakt t erg. Maar als ze het voor die tijd had gedaan, had hij t later nog kunnen zien. Ik zie dat verschil niet. Plus, het is haar werk. En dat optreden viel ontzettend mee hoor, ze staat daar niet halfnaakt ofzo.
Jeetje, waar je je al niet druk over maakt ... Lachgas gebruiken mensen als ze gaan bevallen, en een wijntje op ze tijd in de zomer is dus ook erg onverantwoord als moeder zijnde ?
Ik vind drugs echt een grote.nee zeker als moeder zijnde maar lachgas jaisschien ken ik het niet goed genoeg maar lijkt mij niet iets zwaars en ze doet het een keer voor haar tv-show dat is wat anders als privé, het is toch haar werk... Maar goed mijn keuze zou het ook niet zijn!
Mee eens lijkt me vreselijk om zoiets ordi te zien bij mm moeder dus dat ben ik wel met je eens hoor zou mijn keuze ook niet wezen..
Maar als ze geen moeder was geweest, dan was het acceptabel geweest? Je leven houdt toch niet op als je moeder bent? Dan hoef je toch niet meer alleen maar kuise eo-achtige programma's te maken? Vind het juist een ontzettend stoere vrouw!
als ik alles moet gaan verbergen wat ik vroeger gedaan heb , nou dan mag ik wel heel hard aan het werk gaan! (en een heleboel mensen uit mijn leven bannen die erover kunnen vertellen) ik vind het wel heel erg overtrokken hoor......
Ooh jee dan zal ik me zaterdag op Extrema ook maar gedragen want ben tenslotte moeder!! Uuuhhh 1 of 2 keer per jaar een festival en deze mama gaat goed los hoor!! Heerlijk. En mijn vriend is Bridget ook weleens tegengekomen op een feestje en die had het best naar haar zin zeg maar oke toen was ze nog geen moeder maar ach.
Tja als ik nou straks niks meer mag omdat ik toevallig moeder ben? Pff daar begin ik niet aan hoor, dan moet ik vast en zeker ook later de deur op slot doen als mijn vriend en ik het gezellig hebben? want ja stel je voor onze dochter stapt binnen? Ben van mening dat je kinderen ook teveel kunt beschermen! En wat bridget betreft volgens mij staat zij bekend om haar programma's dat die een tikkeltje verder gaan? Als je daar aan irriteert niet naar kijken is mijn mening?
Eeeeehhhm, ik snap je wel hoor. Maar aan de andere kant vind ik lachgas niet schokkend. Heb je weleens naar spuiten en slikken gekeken. Daarvan dacht ik laatst wel van tja goh hoe leg je dat je kids later uit..... Ach ja, ik heb genoeg dingen gedaan die ik later wel aan mijn kind vertellen ga.......en dan ook hoe het bevallen is.....niet zo dus......
Geloof mij, straks mag je helemaal niets meer.....geketend aan huis en baby.......gezellig met je vriend whahahaha.......wanneer......het zal NOOIT meer hetzelfde zijn whoehahahaha...... Geintje he
Joh kan ze later precies aan dr koters vertellen hoe & wat en waarom het stom is omdat ze ervaring heeft ermee. Plus het was maar lachgas. Je hoeft toch geen heilige te worden als je moeder bent? M'n ouders hebben een aantal jaar geleden aan me bekend dat ze wel eens een jointje hebben gerookt om het te proberen, ben dr nu echt niet zelf van gaan blowen hoor (was toen 17 ofzo).