bridget gebruikt "drugs" op tv...

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja Debby iedereen is anders he .....

2. Bri

Bri Niet meer actief

Er is heel veel op tv wat voor mijn kinderen niet zichtbaar is hoor. :)

Ik denk dat er niks mis mee is als je kinderen op een gegeven moment leren dat papa of mama vroeger stomme dingen gedaan heeft. Je kunt ze dan namelijk vertellen wat jij daarvan geleerd hebt. Dat is iets heel anders dan het doen waar ze bij zijn, en dan vertellen dat zij het niet mogen.

En dat kinderen het wel eens hebben gezien hoe hun ouders het deden (seks hebben, neem ik aan dat bedoeld werd), wat is daar nou om te kotsen aan? Ik zou het liever niet willen (en ben heel blij dat ik mijn ouders nooit bezig heb gezien), maar daar krijgen ze toch niks van als ze een keer wel binnenlopen? Ik doe m'n slaapkamerdeur niet op slot hoor. En mocht er eens een binnenlopen, dan hebben we wat uit te leggen. Hopelijk blijft het beeld niet op hun netvlies zitten ;)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Alsof je bewust voor de neus van je kinderen gaat sexen.
    Ik heb mijn ouders gelukkig nooit betrapt, maar kan me voorstellen dat als mijn jongens wat ouder zijn en ze naar beneden komen terwijl wij net met vandattum bezig zijn ze het e.e.a. zullen zien.
    Liever niet, maar ik ga niet alle deuren op slot doen.

Nee hoor, of pa ( of ma ) nu een glaasje bier drinkt, of eens aan het lachgas zit, ik zie geen verschil.

4. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Nou sorry maar alcohol drinken mag wel

Maar als je blowd of zelfs maar onschuldig lachgas gebruikt vind je dit schadelijk voor haar imago en vind je het onverantwoordelijk?

Nou sorry hoor maar maar er zijn ergere dingen in het leven.
    Kijk als je heroine gaat gebruiken of verslaafd bent aan drugs vind ik het een ander verhaal maar een keer een pilletje blowtje of een keer lachgas proberen vind ik geen probleem.

en dan ben ik nog wel iemand die niet rookt, drinkt of gebruikt!

Roken: dat heeft mijn vader op m'n 6e gelijk afgeleerd door mij een paar zware sigaretten te laten roken omdat ik beweerde 5te roken en toen zij die nou weetje wat meid dan gaan wij samen roken maar wel over de longen en toen ging ik janken als 6 jarige want ja dat had ik nog nooit gedaan.
    Drinken: heb ik gedaan tot mijn 19 a 20 en woon samen en heb daar geen behoefte aan

Drugs: vind ik eng om zelf te gebruiken( geen controle over wat er gebeurt)

5. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Naast moeder ben ik ook nog gewoon Daan die graag een keertje gaat dansen in de kroeg of weleens een jointje rookt als de kleine op bed ligt of een drankje drinkt.....als mijn zoon er is dan ben ik een liefdevolle, verantwoorde moeder. Maar wij allebei zijn best vrij in de opvoeding en willen ook alles bespreekbaar kunnen maken, ook zaken als sex, drugs etc, ik wil geen taboes in mijn huis. Heb liever dat mn zoon later bij ons rookt of drinkt dan stiekem buiten huis.

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Heh jakkie bah... Seks is ook zoooooo vies :)....

Heb mijn ouders ook weleens betrapt, niks an te doen.
    Heb er geen trauma aan overgehouden.

7. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Ik ben het ook met de man van TS eens, alhoewel ik diepere gedachte van TS ook wel begrijp.

Tegenwoordig moet alles op tv maar kunnen we moeten alles zien hoe je drugs gebruikt, de meest waanzinnige seks fantasieen, live autopsies..Tja soms denk ik ook weleens wat voor voorbeeld geeft onze generatie aan "onze" kinderen..

Verder vind ik dat je als moeder ook weleens uit de ban mag springen lekker dansen een wijntje drinken doe ik ook ;) (alhoewel nu even niet nu nummer 2 op komst is), maar vind het dat wel schokkend dat er hier mensen zijn die blowen en/of andere drugs gebruiken..Tja dat kan er bij mij dan weer echt niet in..

8. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    En ik heb mijn ouders ook weleens betrapt tijdens de seks ook Niets aan over gehouden hahahaha

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    oeps, dubbel (foutmelding internet):D

10. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Tja.... het hoort er allemaal wel een beetje bij toch? Ik zou het niet in het openbaar doen (op tv ofzo) of op een manier dat ze er op school mee gepest zou kunnen worden.

Sowieso zijn we inmiddels erg burgerlijk... geen drugs, niet roken en we drinken nauwelijks. We zijn verantwoordelijk als Fay erbij is, dus we worden sowieso niet dronken waar ze bij is (eigenlijk sowieso niet dronken). Maar we hebben echt wel geexperimenteerd met drugs en drinken... mooi onderwerp voor als ze wat ouder is, toch?

Qua bloot doen we ook niet moeilijk. Geen sloten op slaap- of badkamerdeuren, in ieder geval. Ze heeft ons best vaak naakt gezien en er zal best een moment komen dat ze op een ongelukkig moment de slaapkamer binnenkomt. Liever niet, natuurlijk, maar er zijn ergere dingen. Liever dat papa en mama van elkaar houden en elkaar knuffelen dan dat we elkaar de hersens inslaan of verrot schelden. Dat lijkt me eerlijk schadelijker voor een kind.

11. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik heb als klein kind ook wel eens me ouders betrapt en ik vond het walgelijk om te zien. ik persoonlijk doe dan ook de deur opslot als we bezig zijn;)

12. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Inderdaad. Wordt soms echt moe van alle moraalridders hier op het forum. Zeker nu met al die hygiëne-topics erbij. Wallllg.

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha!

Ik zat me echt net nog af te vragen waarom het steeds zo'n puinhoop om me heen is!

14. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

We hebben het hier over lachgas hé? ;)

Ik persoonlijk zou het ook niet doen maar om dit nou al schokkend te vinden vind ik echt een beetje truttig.

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jeetje, echt? Om te kotsen??
    Ik heb mijn ouders ook wel eens betrapt. Tuurlijk is dat even genant, maar achteraf vind ik het eigenlijk heel leuk dat ze nog zo van elkaar genieten. Mijn ouders zeiden in het weekend na het ontbijt vaak: Wij gaan boven nog even knuffelen. Haha, heel beschaafd toch:) Vind het absoluut niet iets om van te kotsen maar ben trots op de liefde die ze nog delen.

16. Onje

Onje Niet meer actief

Om te kotsen ??
    haha Wow!

Kom zeg seks is seks iedereen doet het! Wij zijn hier niet door de ooievaar gekomen hoor, om te kosten.. erg overdreven dit topic.

Ik ga weer zitten op het bankie mijn handjes netjes gevouwen misschien schiet ik wel even uit mijn slof met een paar brei naalden...want ik ben tenslotte moeder!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dat krijg je tch bij de tandarts ook wel eens?

18. Onje

Onje Niet meer actief

Oh serieus !!??
    Dan ga ik dat eens aan mijn tandarts vragen want ik vind het dooooood eng wie weet doen hun het ook en helpt het !

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Ik begin me serieus af te vragen of het wel goed met je gaat...

Ben je opgegroeid in de jaren 30 van de vorige eeuw?

:D

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Om te kotsen?
    Denk je misschien dat die ouders zich express hebben laten betrappen door hun dochter?
    Dat zou om te kotsen zijn ja!

Alles wat daar buiten valt; ongelukje! Mag je op een gegeven moment niet meer seksen dan? Dan moet je even zeggen wanneer, want dan wil ik wel alles uithalen wat er nog in zit.

Deel Deze Pagina