nee ik vind seks niet iets vies, dat ik genant zou vinden en even moest slikken ja dat vast wel maar het is goed om te weten dat mijn ouders nog intiem zijn met elkaar dat gebeurd nu eenmaal in een gezonde relatie lijkt mij dus niets mis mee...
Ben het geheel met je eens! Ook hier zijn we vrij in de opvoeding en zelf vrij opgevoed! Het zou dus allemaal betekenen dat sinds ik moeder ben ik niets meer mag? Nee, hoor! Ik ga heus nog weleens naar een feestje en drink heus niet alleen water! En een beetje lachgas? Kom op, ze zet geen spuit in haar arm toch? We leven inmiddels in 2012 en als iemand een keer drinkt, een blow rookt of een lijntje snuift maakt hem/haar dat nog niet tot een slechte moeder/vader toch? (tenminste als het kind er niet bij is en hier niets van mee krijgt?!)
Ik vind dat argument dat je het je kind dan niet meer kan verbieden zo raar? Ehm, ja dat kan wel. Mijn kind mag straks wel meer dingen niet die ik wel mag! En als hij na zijn 16e wil roken of drinken is dat zijn beslissing, ik ben daar liever open in.
ja kan je kind zoveel verbieden wat je wil, maar alles wat verboden is is leuk als je in de pubertijd bent(16-22jaar)dus ik heb liever dat mijn kind later verantwoordelijk met drank of drugs omgaat door raad aan ons te vragen dan dat ik ze in het ziekenhuis kan gaan opzoeken omdat een vriendje hem heeft verteld dat je pas na 3 pilletjes iets voelt,...
Tja dat verbieden....ik ga nu ook echt wel dingen anders doen dan hoe mijn moeder het heeft aangepakt bij mij. Ik ga het dus niet goedvinden als ze zouden roken.:x....dat ze het dan toch gaan doen weet ik ook wel maar ga nu niet daarom zeggen....ach je doet maar. @Sex hebben ...jeetje....is toch allemaal normaal....zo zijn we toch ook allemaal gemaakt hahaha. Zou me ook generen natuurlijk...wie niet maar om nu te zeggen het is om te kotsen....nou dan is er echt wat mis met je TS!
kon je het dan niet wat anders opschrijven Ik zou het ook niet leuk hebben gevonden maar om nu zo te reageren is toch ook niet nodig.
ze zei: ik heb mijn ouders wel eens zien sexen niet: ik heb mijn ouders betrapt tijdens de sex... dat is het wezelijke verschil denk ik... als je ze betrapt tijdens de sex neem ik aan dat ze direct stoppen. En dat je ze dus niet daadwerkelijk ziet sexen...
o ik maak me niet druk hoor, ieder zijn mening toch? Maar nee mijn kinderen zullen mij niet dronken/stoned oid dergelijks zien en ook niet met een sexpakje aan. En al helemaal niet op tv waar niet alleen zij maar ook hun vriendjes dat kunnen zien.
haha nee geloof het niet maar bridget dus wel... maar goed vind haar sowieso al niet zo leuk overkomen op tv.
Ik vindt haar wel leuk eigenlijk.....volgens mij komt ze veel bitchieër (is dat wel een woord..) dan dat ze is. Nee ik zou ook niet op tv willen komen ...stoned....dronken...sexend enz hoor hahahahaha...maar het is geen taboe hier in huis
wij drinken heel soms waar de kinderen bij zijn maar zijn nooit dronken of iets wat in de verste verste daar nog maar op lijkt. Sex kan als ze wat ouder zijn over gepraat worden maar zolang ze nog peuter zijn bestaat het nog niet voor ze (hooguit dat ik zeg dat ze alleen moeten doen wat ze zelf willen en dat niemand er zonder toestemming aan mag komen). Vind ze daar nog veel te jong voor. Ik denk ook dat ze in het echt anders is. Daarom zei ik ook dat ik haar niet leuk vond overkomen Wat had ze ook weer voor programma? Hoe word ik mama in amsterdam zuid ofzo? Dat vond ik echt zooo nep...
Nee wij zijn ook nooit dronken waar de kids bijzijn....moet zeggen dat het al heel erg lang is geleden dat ik dronken ben geweest...toen waren ze er niet eens. Maar onze kids zijn ook pas 4 en 2 dus ja... Wij geven elkaar kusjes .. vriend zit wel eens aan mijn kont....tja kontenman he hahaha voor de rest niks. Idd zeg ik tegen de oudste dat sommige dingen alleen op haar eigen slaapkamer mogen en dan snap je me wel Maar als de kids ouder zijn is het allemaal weer zo anders he Ja ik vond het wel leuk om te kijken eigenlijk...ik snap die humor wel je moet het ook niet te serieus nemen
Nou goed, maar dan nog doen die ouders dat niet express neem ik aan? Ik heb mijn ouders ook een keer zien seksen en toen heb ik stilletjes de deur dichtgedaan. Als ik luid had gehoest had ik ze betrapt.
Vind het ook wel grappig! Op de psz van mijn dochter worden best wel eens verhalen verteld door kindjes; 'mijn papa en mama speelden dubbeldekkertje!' Mijn papa doet dit, mijn mama doet dat! Kindjes hebben meer in de gaten dan we denken... En who cares??? Het is maar seks hoor!