bridget gebruikt "drugs" op tv...

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar zo jong en dan je ouders hebben zien sexen...die snap ik niet;)
    Die van mij heeft ons nog nooit gezien.....als ze ouder worden snap ik het wel maar al zo jong je ouders zien?

2. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als je nou net bezig bent en je peuter stapt binnen? Is ons ook wel eens gebeurd hoor, kan de beste overkomen, toch? Papa en mama vinden elkaar lief en knuffelen soms even met elkaar... Niks mis mee toch? Heb liever dat ze me nu betrapt dan dat ze 16 is en precies weet wat er gebeurd, haha!

Ook het verhaal hoe de baby nu in mama's buik komt... Het verhaal van echte seks weet ze natuurlijk niet, maar het boerenkool of ooievaar verhaal vind ik wel wat achterhaald.... ;)

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Poeh hé die Bridget.. Wat éééééééééérg van haar zeg;)

*zucht*

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Mijn zoontje van 5 vind dat stom, volgens hem worden de baby's namelijk eerst gedownload en daarna geinstalleerd in mama's buik .. ;)

Hoe bedoel je nieuwe generatie :D

Ik vind er ook niets mis mee hoor ( betrapt worden ) is ons ook wel eens overkomen, tja kan gebeuren hoor..

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nou hier geen haar die erover denkt om straks de deur op slot te doen, sorry maar dat kan gebeuren hoor dat je ouders eens betrapt big deal! Het is niet dat ik voor zijn neus loop te seksen! Ik heb mijn ouders ook weleens betrapt ( toen ze nog bij elkaar waren ) schrok me wild hihi dacht dat mijn moeder pijn had! Tja dat bleek niet het geval ;)! Mijn persoonlijke mening is dat ik straks naast moeder ook gewoon mezelf ben, dus daar hoort ook tijd voor mijn partner bij en alles wat er bij komt kijken ;) natuurlijk wel als de kleine in bed ligt.

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland

whahaaha geweldig hoe komt hij erop ;)

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha geweldig!:D

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ah, bedankt voor de waarschuwing! Ik ga vast een slot op de slaapkamerdeur laten zetten.

(Want je hebt sex en... eh... creatieve sex, zal ik maar zeggen...:))

9. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Wat is er schokkend aan een jointje roken? Heb ook nergens gezegd dat ik het dagelijks doe, zelfs niet wekelijks, maar WELEENS dat wil zeggen eens in de maand of twee maanden een keer op een zaterdagavond met mijn man samen thuis en nooit waar mn zoon bij is. Je leven houdt niet op als je moeder ben hoor! Die gedachte vind ik nou om te kotsen ;)

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb de aflevering niet gezien, wel die daarvoor en helemaal krom gelegen over hoe ze naast dat seksende stel zat. Zie dit dus ook meer als domme entertainment.

Ach hier kan ik om lachen maar spuiten en slikken vond ik te ver gaan. Weet je eigenlijk zijn sommige dingen die als "nieuws" verteld worden dat ook en dat op klaarlichte dag voor 22.00uur.

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

het was maar lachgas daar maak ik me totaal niet druk om ;)
    maak me liever druk om ergere dingen dan lachgas haha

12. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Volgens mij heb ik ook nergens in mijn post gezet dat je leven ophoud als je moeder bent (lees het onderste deel) .. Ik heb alleen gezegd dat ik drugs gebruik schokkend vind..Dat jij vind dat je leven kennelijk ophoud als je niet meer af en toe kan blowen en die gedachte om te kotsen vind prima toch. Je hoeft je naar mij toe niet te verantwoorden dat je af en toe blowt met je man thuis als de kleine op bed ligt. Vooral doen, maar mijn ding is het niet.

13. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Waarom verdraai je mijn woorden? Net alsof mijn leven ophoudt als ik geen jointje kan roken :( ik ben geen drugverslaafde of wat! En ik vind een groot verschil tussen soft en harddrugs. En met leven ophouden vallen zoveel dingen onder dat kan zijn uitgaan, alleen op vakantie, cursussen volgen, wijntjes drinken, lekker make up opdoen, sexy kleding aan weet ik het, er is meer in het leven dan jointjes roken, ik vind alleen dat als je kinderen hebt je geen verwaarloosde moeke hoeft te worden en dit bedoel ik in het algemeen!

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    helaas blijft het niet alleen bij dingen vertellen bij kinderen maar ook het na doen hoort erbij

Ik werk op een kdv en merk aan het gedrag van de kinderen welke ouders wat doen

Zo had ik een kindje die net deed of een potlood een jointje was
    en kinderen die bep handelingen hebben gezien bij hun ouders doen het ook na dus kijk echt uit kinderen doen dingen echt na

Dus hier af en toe een drankje ja maar ben nooit dronken als zij wakker is
    Seks doen we waar zij het niet kan zien wil geen wilde verhalen van haar kdv dat ze dingen met andere kinderen gedaan heeft.

15. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Mwahahahahahahahaha GENIAAL!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hoe weet jij dat dan? Misschien was het gewoon een sigaret?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Sex betrappen zeker kan dat....wij hebben geen slot hoor kom op zeg. Zal vast wel eens gebeuren hahaha..
    @Bloemetjes en de bijtjes....ik ben ook van de waarheid vertellen hoor. Niet van die gekek verhalen en eromheen draaien nee dat vindt ik onzin!
    @Drugs zolang je kids er niks van meekrijgen ;)

18. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    :( bep handelingen? :D

Wel goed om te weten dat kindjes doorkletsen wat er thuis allemaal gebeurd. Nog een goede reden om ruzietjes zonder de kleine erbij uit te vechten. En sexen op de bank na het eten deden we toch al niet... dus dat zit wel snor, denk ik.

Maaruh, hoe doen jullie dat dan op vakantie? Wij boeken geen aparte kamer voor onze meid ofzo... dus we draaien haar bedje zo dat ze ons niet meteen kan zien, wachten tot ze slaapt en zijn dan heel stil. Maar ja, er is natuurlijk wel een kansje dat ze wakker wordt en wij heel snel op moeten houden. Hoe doen jullie dat? Helemaal geen sex op vakantie? (is een oprechte vraag, overigens)

19. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    In een appartent heb je nog een extra (huis)kamer... Onder de douche, in een andere ruimte...
    weet niet wat voor vakantie je boekt? Hotel, camping... Is altijd wel een mouw aan te passen toch? ;)

20. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Tja, kleine B&B's.... badkamer is een goeie. Vorige vakantie was ik sowieso te moe, maar binnenkort 11 dagen Griekenland en volop zin :D

Deel Deze Pagina