Ik heb sinds een paar maanden bepaalde symptomen die ik niet kon thuisbrengen. Ik heb is op het internet gekeken en mogelijk is dit chlamydia. Ik ga deze avond naar de dokter om dit te laten testen maar zijn er nog mensen met deze symptomen? zoja, welke gevolgen heeft dit gehad op jullie zwangerschap? druk in onderbuik (soms +- 1 x per maand) tussentijdse bloedingen moeilijkheden om zwanger te worden
Hallo Ik heb ook die symptomen gehad en ben er toen mee naar de dokter geweest...en het was bij mij geen chlamydia En wat het nou wel was ..geen idee Heb er ook geen last meer van Hoop dat je er snel achter komt wat het wel is en veel succes bij de dokter vanavond
Volgens de dokter kan het geen chlamidia zijn want dit zouden ze bij m'n uitstrijkje gezien hebben. Is waarschijnlijk een infectie en heb hier antibiotica voor gekregen. Maar ik vraag me wel af of de gynaecoloog altijd hierop test bij het uitstrijkje. Weet iemand of ze dit standaard doen?
Ik kan in je berichtje niet ontdekken of je zwanger bent of niet, maar wanneer je zwanger bent en je hebt bloedonderzoeken gedaan, dan testen ze je sowieso op soa's (tenzij je aangeeft dat je dit niet wilt). Bij een uitstrijkje kan ik het niet zeggen, want dit heb ik nog nooit gehad.
Neen, ik ben niet zwanger, en de bloedtest was ook negatief Dus is het waarschijnlijk een ontstekking ofzo zei de dokter. Een pak van mijn hart en toch ook niet, want wat was het dan wel?!
Hoi Roze bloem, Chlamydia kun je wel zien in een bloedtest en als de dokter zegt dat er hiernaar gekeken is, kan je er gewoon vanuit gaan dat dit ook is gedaan! Groetjes, Banjabes
Ja maar de bloedonderzoeken die je krijgt n.a.v. je zwangerschap daarin wordt chlamydia niet onderzocht hoor..
Maar dit valt toch onder soa's? Ik ben op alle soa's getest...(maar ik kan het ook verkeerd hebben hoor!)
Nee je bent niet op alle soa's getest.. je bent alleen getest op Hepatitis B (kan een SOA zijn), Lues (syfilis) en HIV
Als je uitstrijkje hebt laten doen dan ben je getest op Chlamydia. Zelfs bij een onderzoek naar baarmoederhalskanker die vrouwen eens per 5 jaar krijgen wordt daarop getest! Dus als je uitstrijkje hebt laten doen en de arts zegt dat het geen Chlamydia is dan is het ook niet zo. Ik heb deze symptomen ook gehad. Ik weet ook niet wat het was. De arts ook niet.