misschien ben ik wel gewoon raar maar sinds ik zwanger ben, slaap ik heel erg licht. Ik weet nog dat mijn moeder altijd overal wakker van werd en dan zei; wacht maar tot je kinderen hebt, dan hoor je elk geluidje. zal mijn lichaam zich daar nu al op aan het voorbereiden zijn dan? het is zo erg dat ik niet meer naast mijn vriend slaap, maar in de logeerkamer, omdat ik van elk kuchje, gesnurk, dekbed beweeginkje wakker lig en me geirriteerder en geirriteerder voel. herkennen jullie dit? hiervoor sliep ik ook al vrij licht, maar sliep wel gewoon door tenzij er echt flinke verstoring van mn nachtrust was...
hallo, Ik slaap ook lichter en hoor of voel ook sneller iets. Ook omdat ik droge mond heb en vaak moet plassen s nachts word ik snel wakker.. Het helpt wel om 's avonds een tasje warme chocomelk te drinken, da maakt me iets "rustiger" of doet me toch wat dieper slapen.. Misschien het proberen waard? Groetjes, Sanneke
hier nog 1 slaap normaal zo vast dat je een rotje kan afsteken,maar sinds ik zwanger ben slaap ik ook veel lichter word ook van alles wakker,en vaak ook van plassen,dorst enz snap je niet,want je bent doodmoe,maar word elk uur wel een keer wakker
Mmmh, ik slaap mijn hele leven al licht / slecht, dus ik ben er (helaas) wel aangewend... Als ik 's nachts wakker wordt dan ben ik meestal ook echt klaarwakker... maarja, als ik dan 's ochtends wakker wordt en op moet staan, dan ben ik zo brak als iets... Is nu nog erger omdat ik inderdaad elke nacht een aantal keren naar het toilet moet. Vaak heb ik dan geen zin en probeer te blijven liggen, maarja, als ik me dan omdraai wordt de kleine wakker en moet weer zonodig tegen mijn blaas aan trappelen... (zit die dan in de weg ofzo ?)... en dan sta ik toch maar op, want dan wordt het wel heeeeeel oncomfortabel :-S
ik denk dat je moeder gelijk heeft. ik hoor erg slecht, en hoor normaal niets. mijn man zeurde altijd over herrie 's nachts dat hij wakker werd, terwijl ik niets hoorde. nu hoor ik elk kreuntje/ hoestje van mijn zoontje, en mijn man slaapt rustig door! Ik denk dat je lichaam er gewoon al klaar voor is!
Ik slaap nu ook amper Ik heb heeel erg last van echt enge realistische nachtmerries en hele rare verwarrende dromen.. Veel wakker worden en naar de wc rennen, ergeren aan m'n vriend die 'sochtends het licht aan doet.. Maar ach, alles voor onze uk(L)