Hallo lieve forumlezers, Ik had even een vraagje. Afgelopen dinsdag ben ik door de verloskundige gestript met 38,5 helaas heeft dit behalve harde buiken en krampen niks gedaan. Woensdag heb ik gebeld met de vraag of ze het vrijdag nog een keer wilde doen. De assistente vond het geen noodzaak dus helaas. Nou voel ik onze kleine sinds donderdag erg weinig en ben ik gister te controle naar het ziekenhuis gegaan om aan de ctg te liggen. De kleine was idd erg rustig maar gelukkig de laatste 10 min wat drukker waardoor het toch goed was. Vandaag moet ik terug komen voor een herhaling. Nou maak ik me wel druk en ben ik bang dat het toch niet helemaal goed is. Nou zou ik het liefste aan de verlos willen vragen of ze wilt strippen. Maar ik weet niet zo goed of ik dat kan maken. Wat denken jullie? Ik hou niet van scheve gezichten snap je. Vond de drempel om te bellen dat ik er minder voel al zo hoog. Zegt meer over mij dan de mensen daar hoor! Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of ik dit kan vragen. Liefs missas
Hoi Ik zou als vandaag je ctg goed is de boel met rust laten. Mijn vk stript ook pas vanaf 41 weken zo vroeg is naar hun mening nutteloos omdat het vast alleen kramp opleverd en last zonder nut. Het is eigenlijk alleen nuttig als je lichaam al bezig is dus wat ontsluiting en regelmatige voorweeen dan kan het zorgen voor vlottere sterkere weeen. Ik ben zelf gestript met 41.0 vroeg in de ochtend. Bevallen na een achtbaan van 17 uur alsnog in het ziekenhuis. Persoonlijk zou ik het niet xo snel nog een keer laten doen maar mijn lijf nog langer de kans geven het zelf te doen. Succes in elk geval vandaag en met de bevalling! Groetjes paula
ik zou de boel met rust laten als je kindje er klaar voor was om te komen, had het wel gebeurd. laat de natuur zn gang gaan.
Succes vandaag. Ik zou wel delen wat je dwars zit en het aan hun deskundigheid overlaten.. En drempel hoef je nooit te voelen hoor, vragen mag altijd.
Tnxs meiden voor Julie reactie. Moet er wel bij vertellen dat ik helemaal geen zorgeloze zwangerschap heb. Daarbij heeft onze kleine meid bloedarmoede door mijn antistoffen en was haar hartslag 2 weken geleden niet regelmatig en heb ij toen ook ASN de ctg gelegen. Ik ben heel bang dat het straks verkeerd gsst. Dus dr natuur rustig zijn gang laten gaan betekend voor mij nog grotere risico op hogere afwijkende blordwaardes van onze uk.
Helaas ook met al 3 weken voorweeen de verlos vroeg gister 3 keer of ik echt geen krampen had ivm de regelmaat in de harde buiken. Heb ik last van BI plus knelling van beenzenuw en slaap ik niet tot nauwelijks.
Strippen doet vaker niks dan dat het wel wat uithaalt hoor. Denk dat het dus onzin is om maar te blijven strippen. Zou dan eerder kijken wat je opties zijn wat betrefd inleiden nu. Sterkte!
ik zou niet vragen om te strippen, want dat doet vaak niks, maar ik zou je zorgen eens heel duidelijk aangeven. Gewoon vertellen waar je mee zit, misschien is het wel een reden om in te leiden ofzo. Ik ben bang als alles nog potdicht zit dat je met strippen niet verder komt.
Ja lezend wat betreft je kleine zou ik idd doorvragen naar andere opties. Ik snap dat je het lichamelijk ook beu aan het worden ben. Idd de kleine is het belangrijkst als ze het slechter krijgt in jou dan buiten dan zou ik toch eens gaan polsen over inleiden. Strippen haalt geen klap uit als je kleine en he lichaam niet klaar zijn. Succes hoop dat je vandaag weer wat wijzer word. Groetjes paula
Tnxs meiden, over inleiden wilde ik as. donderdag beginnen als ik weer naar de gyneacoloog moet. En ga vandaag proberen mijn zorgen goed duidelijk te maken. Strippen hoop ik dat ze doen zodat het misschien toch natuurlijk kan. Als mijn lichaam er nog niet klaar voor is dan zal het niks doen. En zal ik moeten wachten op donderdag. Maar het rommelt al 3 weken. Had de vorige keer al ruim een cm ontsluiting en mijn baarmoeder was al goed aan het verweken. En het kindje lag heel mooi laag. De verlos had er vertrouwen in dat het de vorige keer al zou lukken, helaas vond mijn lichaam dit nog niet. Misschien dat mijn lichaam dit zetje net even nodig heeft. En anders zullen we de opties donderdag bespreken.
dat werkt helaas niet altijd zo hoor.. als ik de natuur zijn gang had laten gaan was mijn jongste dochtertje waarschijnlijk gestorven en was ik er misschien achteraan gegaan.. ik ben gestript met 38+3, volgende dag wel bevallen, maar d.m.v inleiding. Ik zou het daar inderdaad eens naar vragen. succes!
Goh wat een negatieve reacties op strippen. Ik ben gestript met 39 weken, en dat heeft goed geholpen, 2 dagen later was ik bevallen! Ik liep al 15 weken met weeen en ontsluiting maar ze was niet uit zichzelf al gekomen als ik niet gestript was. Dat was net het laatste zetje dat mijn lijf nog nodig had. Dus, ik zou het dan gewoon nog een keer vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen Als ik kan kiezen tussen strippen of inleiden ga ik toch liever voor het eerste!
Mij lijkt strippen ook een redelijk onschuldige manier van de natuur een zetje geven, maar ik zou wel even bespreken met je vk waarom ze het niet nog eens wil proberen als de voorwaarden vorige keer al zo gunstig waren. Ze zal zo haar redenen misschien hebben. Inleiden is wel een heftigere ingreep, dus als het met strippen kan....
Loop je nou bij de vk of bij de gyn? Als ik de situatie hoor, zou ik toch denken dat je medisch bent.... Strippen hoeft niets te doen, hangt puur van de persoon af.
Nou meiden ik heb de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of ze wilde strippen en dat heeft ze gedaan nu afwachten. Bleg... Mocht het niet werken dan donderdag meer vragen over inleiden. Tnxs voor jullie tips en meningen
Ik loop bij de gyn maar doordat ze vorige keer een bevalling moest doen werd ik door de verloskundige opgevangen siert voor de verwarring.
Tnxs meiden!! Tot nu toe niks,.. net als de vorige keer wat rugpijn, buikpijn en nu ook wat pijn in me boven benen maar het zal wel niet... straks maar lekker slapen.