echo

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door xxNienkexx, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

6 apr 2011
    256
    0
    0
    Hoi,
    Ik ben er maandag achter gekomen dat ik zwanger ben. Onverwacht, maar zeer welkom. Het is ons eerste kindje dus het is allemaal heel nieuw.

Gister heb ik de verloskundige gebeld voor een afspraak. Hier ga ik heen op 17 oktober voor een echo ed. Ik ben dan 11 weken zwanger. Is dat niet laat? Ik zie veel mensen op het forum en om mij heen die al met 8/9 weken gaan en dan een soort van intake hebben en het hartje vaak ook al zien/horen kloppen en die daarnaast met 12 weken ook nog weer een echo hebben.
    Voor mijn gevoel, moet ik erg lang wachten voor ik weet of het goed zit met het babytje.

Nogmaals het is mijn eerste kindje en het is allemaal spannend en nieuw, dus het kan zijn dat ik een beetje een domme vraag stel:)!

alvast bedankt voor de moeite!

vriendelijke groet,
    Nienke

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het is bij elke praktijk anders wanneer je voor de eerste keer moet komen. Het meest voorkomende is inderdaad tussen de 8 en 10 wkn voor de eerste keer. Je kan altijd vragen of het misschien eerder kan, misschien hadden ze eerder geen plek?

Imke

Deel Deze Pagina