Brie

Discussie in 'Gezondheid' gestart door marciaatje, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Hoi meiden,

Ben ik weer met mijn eet/drink vraagjes hihi.
    Ik ben dol op brie. Maar ik kan natuurlijk niet de verpakking van brie controleren van de broodjes die wij altijd bestellen bij de lunchroom. Als ik een bestelling plaats dan kan ik het ook niet even vragen, want mijn collega's weten nog niet dat ik zwanger ben. Zou ik die brie wel kunnen eten?

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik eet wel altijd gewoon broodjes brie. Over het algemeen is alleen de brie die je bij een kaasboer haalt van rauwe melk gemaakt. En dat hebben ze meestal niet bij lunchrooms.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb het tot nu toe nog geen een keer meegemaakt dat de brie van rauwe melk is gemaakt. Maar toch zou ik het er niet op durven wagen... Misschien een keer naar de lunchroom bellen dan weet je het zeker!

4. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Ik heb net even gezegd dat ik een prive telefoontje moest plegen, dus ben even apart gaan zitten en heb de lunchroom gebeld. De gewone brie is zonder rauwe melk. De boerenbrie is met rauwe melk. Dus ik kan straks gewoon een lekker broodje brie bestellen! Mmm dat wordt smullen :D

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Die milde roombrie of President oid is veilig, je hebt ook de sterkere boerenbrie of "Brie de Meaux" die wel van rauwe melk is gemaakt, die is veel sterker en verkopen ze (meestal) niet bij de lunchroom!

Deel Deze Pagina