De titel zegt het al. Wij zijn morgen 5 jaar getrouwd. Hebben en prachtige zoon en een geweldige dochter op komst. Ik kan haast niet gelukkiger zijn Dit hadden niemand van mijn man ooit verwacht (hijzelf ook niet) En na heel wat hoge en dieptepunten zijn we nog samen en even sterk. Wat ben ik mijn man dankbaar voor alles. Toen ik een ongeluk kreeg en 6 jaar lang in en uit een rolstoel zat, hielp hij mij (het ongeluk gebeurde 1 jaar nadat we samen waren) Hij heeft al mijn dromen waargemaakt (trouwen, moeder worden) en nu zei hij gisteren: op naar de komende 50 jaar he Oh die hormonen van mij spelen nu natuurlijk ook mee, maar toch, ik ben gelukkig! Zijn er nog meer zpers die hun geluk willen delen?
ik ben ook ontzettend gelukkig men men man en osn fantastisch dochtertje en ons tweede wondertje opkomst bij ons is 5 jaar huwelijk een mooi moment aangezien we dan ons huwelijk gaan overdoen en voor de kerk gaan trouwen daar kijken we nu ook vol verlangen naar uit en men man zegt ook steeds hup naar de 50jaar
hier zoo gelukkig elke avond lig ik lekker bij mijn man op de bank, hij wrijft over mijn buik en dan zijn we samen even heel erg blij In verwachting van een zoontje, pas getrouwd, ons leven kan even niet beter!
Heerlijk he? Ik was vorige maand 5 jaar getrouwd en zeer trotse mama van een dochter van net 4 en een dochter van 21 maanden! We hebben het dan ook uitgebreid gevierd met een weekendje Rome voor ons samen en het is elke dag genieten van onze mooie meiden!
Ik maak niet veel geluk mee, alleen maar ongeluk lijkt het soms wel... Maar wil jou wel van harte gefeliciteren met jullie 5-jarig huwelijk. Mooi dat jullie je zo gelukkig voelen met elkaar en zo. (Ik ben ook heel blij met mijn mannetje <3 )
@ TS van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum! Fijne dag!! Gaan jullie nog iets speciaals doen om het te vieren?
Ts aller eerst. Alvast van harte gefeliciteerd met je trouwdag. Het geen wat ik met jullie wil delen is. Dat zaterdag mijn man en ik alweer 7 jaar samen zijn
Van collega's, naar goede vrienden, naar bijna papa en mama . We zijn pas 2,5 jaar meer dan collega's en vrienden, maar nu al bijna uitgerekend van ons eerste kindje. Ik ben nog elke dag dankbaar en gelukkig dat ik zo'n geweldige vent heb getroffen. Kan niet wachten tot mijn "echte mannen maken mannen- man" zijn dochter in zijn armen heeft. Want het is toch echt een meid .
gefeliciteerd, wij waren de 18e 4 jaar getrouwd, ook een prachtige dochter en een broertje/zusje op komst.. helemaal happy! @ jel; sterkte meid, hoop dat voor jullie ook de zon snel gaat schijnen...
Gefeliciteerd! Jullie hebben al heel wat doorstaan. Wat mooi dat het echte liefde is wat jullie hebben.
Dank jullie allemaal wel voor de felicitaties! Voor degene die ook een tijd samen zijn en nog gelukkig: ook van harte gefeliciteerd. Voor diegene die het minder getroffen hebben: heel veel sterkte toegewenst. Wat wij nu gaan doen? Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest (even mezelf mooi maken voor mijn mannetje) en uitgebreid optutten, scheren enz Zodra de kleine man op bed ligt bestellen we chinees en vervolgens alle tijd aan elkaar spenderen. Ik heb voor mijn man een dvd collectie besteld van earth (de serie van bbc. Schijnt heel mooi te zijn) en gaf hem gisteren als hint: ik geef je de wereld. Hij weet nog steeds niet wat het is En hij heeft voor mij een prachtige bos rozen laten bezorgen (gebeld vanuit zijn werk) Dus verder houden we het klein, maar toch genieten.
Gefeliciteerd meis!!! Geniet er van! Hier ook een heeeeel gelukkige as mama&papa. Na 5 jaar samen vorig jaar getrouwd. (24sep) en nu inmiddels jaartje getrouwd en 30wkn zwanger van ons 1e wondertje.. Ook wij knijpen elkaar soms van "geluk" soms zelfs weleens bang dat zoveel geluk niet kan en verwacht soms elk moment het noodlot.. Maar bovenal "so happy together!!"
loes1980.. wat heb je een mooie datum uitgekozen haha.. wij zijn vandaag 6 jaar getrouwd.. en zeiden ook tegen elkaar wat een 6 jaar hebben we gehad.. maar wat zijn we nu rijk met onze 2 mooie meiden.. kostbaar bijzonder en zo dankbaar vooralles wat we hebben.. (jel: lieverd veel sterkte.. en een knuffel voor jullie)
ahh wat lief allemaal. Wij zijn niet getrouwd, maar dat willen we zeker wel in de toekomst..maar oook owzo GELUKKIG SAAMPIES MET ONS 3TJES! En we zijn 'bezig' voor een 2e wondertje. ben sinds 6 okt jl gestopt met de pil, dus wie weet. heerlijk zo samen met me gezin genieten! wat kan het leven toch mooi zijn!
Gefeliciteerd iedereen met de jubileums!! Ik ben maart volgend jaar 5 jaar samen met mijn vriend maar niet getrouwd! Maaaar.. ook voor ons het eerste wondertje op komst En wat hou ik toch van mijn lieverd wat een heerlijke berichtjes trouwens om te lezen!!