hey.. Ik vond je andere beter.. deze was allemaal een beetje "schot voor open doel" er zat niet echt "vaart" in.. hihi... Alsof het niet echt diep uit je tenen kwam, maar puur omdat er iets moest komen. Maar je kunt echt leuk schrijven!
Mooi geschreven, had de link met borstkanker niet gelegd. Ik vind dit stukje wat minder maar meeste wat je schrijft lig ik echt dubbel om. Je hebt echt wel potentie!
Proest... vaart in. Ja die is leuk . Maar er hoefde niks te komen. Ja mijn werk, maar dat bleef gisteren leggen.
Waar kan ik nog meer van je vinden dan Partyrocker? Ben erg benieuwd naar eerdere stukken van je En ja, dat is een compliment hihi...
Ik vind je andere stukjes leuker! Waarom? tsja.. weet ik niet, dan moest ik wel lachen en bij deze niet Hier geen link trouwens gelegd met borstkanker ofzo hoor!
De zinnen lopen niet altijd lekker, hier en daar een grammaticale fout en het komt wat gekunsteld over, maar het zorgde wel voor een kleine glimlach op mijn gezicht. Sowieso wel lef hoor. Ik schrijf ook graag stukjes, maar heb echt de ballen niet om ze aan een ander te laten lezen Respect!
ach sommigen zijn er een beetje te droog voor, nou prima toch. zoveel soorten humor en een paar vinden dit nou echt niks aan. so be it! Heb je dit zelf geschreven? vind het echt knap en super grappig.... spelfouten e.d. nou boeie zeg, vind dit al een kunst Komt niet uit mijn koppie
Ze schrijft wel vaker hier op zp. Moet je even bij haar andere onderwerpen kijken dan kom je het wel tegen
Hahahaha lig hier dubbel. Heb je facebook pagina ook geliked, ben benieuwd naar meer van je! En over de puntjes die aangehaald worden in het topic, lees ik gewoon heen. Want het hoeft niet altijd perfect te zijn, om leuk te zijn! Kortom geen tips voor je, blijf gewoon lekker doorschrijven hehe! Ook een leuke: Vraag mensen naar steekwoorden die in je stuk MOETEN zitten. En daar een verhaal van maken (bij gebrek aan inspiratie) altijd een leuke en komen de gekste meest onverwachtte dingen uit haha.
Ik moet zeggen dat ik de meeste stukken van je ook té geknutseld over vind komen. Schrijven met humor moet je in je hebben. Dat kan je niet forceren. En een goed stuk schrijven in 5 min kan imo niet. Maar goed ik heb een hele andere en wat meer serieuze schrijfstijl dan jij. Dus misschien dat ik me daarom niet echt kan vinden in jouw stukjes. ik vind het niet vreselijk slecht, maar je stukken 'lopen' vaak niet lekker en dan leest het niet lekker weg. Als ik je een tip mag geven, lees meer blogs en vooral columns van mensen en probeer te kijken hoe zij stukken opbouwen. Daar kan je veel van leren! En er zullen altijd mensen zijn die het niks vinden. Dat heb ik ook als ik columns lees van bijv mensen in een blad als Vriendin of een ander blad. Je kunt nou eenmaal niet iedereen 'pleasen'. Maar het belangrijkste is als jij er maar plezier in hebt!