inkomstenformulier

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door janet34, 23 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janet34

janet34 Lid

23 mei 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik heb een vraagje. ik krijg WW sinds 1 juni 2015, en heb geen inkomsten die ik door moet geven. Mijn WW staat op automatisch uitbetalen en er staat dan ook nooit een inkomstenformulier op mijn UWV. Nu keek ik vanochtend op mijn UWV of mijn betaalspecificatie er ook stond, en nu staat er ineens een kopje met inkomsten doorgeven. per 1 maart kunt u het inkomstenformulier invullen? Er zijn geen wijzigingen geweest. moet ik het nu ineens toch invullen? dit is de eerste keer sinds mijn ww dat het formulier ineens in mijn uwv staat.

bedankt voor uw reactie.

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Dag janet34,

Je vraagt of je het Formulier Inkomstenopgave over februari moet insturen terwijl je al sinds 1 juni 2015 in de WW zit en eerder geen inkomsten hoefde door te geven.

Om deze vraag te beantwoorden is het nodig dat we in je gegevens kunnen kijken.

Zou je daarvoor kunnen bellen naar UWV Werknemerstelefoon 0900 - 9294?

Met vriendelijke groet,

Peter
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

3. janet34

janet34 Lid

23 mei 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Peter,

Ik heb gebeld. Ze wisten niet waarom het formulier er nu ineens staat. Ik moet het maar negeren, en er niks mee doen.

Groetjes Janet

4. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste Janet,

Je hebt van de collega aan de telefoon te horen gekregen dat je de melding kunt negeren. Ik wil je hierbij graag een algemene uitleg geven, dit omdat ik geen inzicht heb in je gegevens.

Je geeft aan dat je werkloos bent sinds 1 juni 2015. Het formulier inkomstenopgave moet (iedere maand) ingevuld worden als je op of na 1 juli 2015 werkloos bent geworden.

De mededeling die je op Mijn UWV ziet staan is een algemene mededeling en voor jou niet van toepassing.

Met vriendelijke groet,

Yvonne
    UWV Webcare Team

Deel Deze Pagina