Brief Cryo/embryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Flooks2510, 4 jun 2025 om 20:41.

1. Flooks2510

Flooks2510 Nieuw lid

woensdag
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hoihoi,

Ik ben nieuw hier. Mijn vriend en ik zijn gestart met een ivf traject. Omdat ik overstimulatie had heb ik wel een punctie gehad maar krijgen we geen terug plaatsing in deze cyclus.Alles gaat in de vriezer is het plan. Ze gaven aan dat er genoeg eitjes waren en het zaad goed was voor ivf.Alleen wij hebben geen belletje gehad of er iets bevrucht/ eventuele celdeling. Is dit normaal? Ik heb na een week contact opgenomen,maar kreeg best een chagrijnige vrouw aan de telefoon die zei dat ik echt de brief af moest wachten (brief staat in hoeveel er in de vriezer zijn). Iemand ervaring mee? Of ben ik gewoon ongeduldig? Anders is het nog een weekje wachten

2. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.732
    4.053
    113
    Vrouw
    Oei dat is wel geen aangenaam mens geweest.
    Hier werd ik de dag na de pick up gebeld met of er een bevruchting was (ik had sowieso maar 1 eicel), op dag 3 nog een keer als hij het niet zou overleven.
    Een week en nog niks weten is wel heel lang en heb ik ook nog wel nooit gehoord. Hopelijk weet je snel iets ♡

3. Flooks2510

Flooks2510 Nieuw lid

woensdag
    3
    0
    1
    Vrouw

Ja we zijn nu al 1,5 week verder. Hoopte stiekem gister al op de brief. Kreeg uit m’n omgeving te horen om me gerust te stellen ,als het niet goed zou zijn hadden ze je vast al gebeld om langs te komen. Dus hoop dat dat maar waar is. Het rotte is zal vast weer over het weekend heen gaan…

4. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

31 mei 2023
    662
    517
    93
    Vrouw
    Ik kreeg op de dag van de punctie te horen hoeveel eicellen er gevonden waren. Op dag 3 een berichtje dat de terugplaatsing doorging. Daarna pas 13/14 dagen na de punctie hoeveel embryo’s er ingevroren werden. Eigenlijk hetzelfde als jij alleen omdat ik wel een verse terugplaatsing had, wist ik dat er in ieder geval een bevruchting was. Dus ik denk dat je nog heel even geduld moet hebben!

5. Flooks2510

Flooks2510 Nieuw lid

woensdag
    3
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor je bericht. Ja omdat ik dus veel las zoals het bij jou is gegaan ging ik toch erg twijfelen. Omdat je met een terug plaatsing wel iets hoort. Maar dan word het toch geduldig 2 weken afwachten

Deel Deze Pagina