Iedereen (een heleboel in ieder geval ) heeft waarschijnlijk de videocamera wel in de Kruidvat folder zien staan, voor 20 euro. Hier in Oudenbosch zijn ze 'nog niet binnen gekomen', en ze weten ook niet of dat nog gaat gebeuren. Ik ben naar Etten-Leur geweest en naar St. Willebrord, maar ook daar hadden ze 'm niet (meer). Ik heb een vriend van me eventjes in Roosendaal laten kijken, maar ook daar was niets te vinden Is er bij iemand een Kruidvat in de buurt waar ze 'm nog wel hebben, en zou die iemand 'm dan voor mij willen kopen (ik betaal uiteraard ) en op willen sturen (ook de verzendkosten zijn uiteraard voor mij)? Ik las op internet dat het ook 'gewoon' een stunt kan zijn. Dat ze zoiets super goedkoop in de folder zetten, maar dat ze ze dan zogenaamd nooit binnen krijgen, of maar heel weinig exemplaren.. Iemand die weet of dat nu ook het geval is? Mijn camera is vorige week stuk gegaan, en gezien ik Damien nogal veel film wil ik toch wel heel erg graag een nieuwe! Deze camera, en vooral deze prijs, kwam voor mij echt als geroepen, maarja
Ze hebben wel eens eerder deze actie gehad maar heb ze nog nooit gezien .. Vraag me ook af wat je dan krijgt voor 20 euro
is wel maar 3.1 pixel,slechte kwaliteit hoor! kan je nog beter met je telefoon opnemen die heeft meer pixels
Ik had ze wel in een filiaal in Haarlem zien liggen, 2 stuks, maar of je nu veel voor 20 euro kan verwachten... Ik ben inmiddels weer terug in Portugal, dus ik kan je niet aan een exemplaar helpen.
Een videocamera neemt heel anders op dan een mobiel hoor Mijn oude videocamera had ook maar 3.1 MP, maar de kwaliteit daarvan is echt veel beter dan wanneer ik met m'n fotocamera (12.1 MP) een filmpje opneem
Toevallig hoorde ik dat ze bij de kruidvat bij ons in de buurt ook niet waren binnen gekomen. Vast een lokkertje.... Had ik laatst met een huistelefoon in de folder van de kruidvat, was bij 2 filialen bij mij in de buurt niet binnen gekomen.
Het Kruidvat bedondert de boel! Dit las ik dus vanmorgen.. Het is wel al wat langer geleden, maar dat betekent niet dat ze nu niet precies hetzelfde hebben gedaan natuurlijk
oja daar heb ik zo'n gloeiende hekel aan, bij ons hebben ze ook vaak nog posters buiten hangen met DE aanbieding erop en dan ga je naar binnen en is het uitverkocht HAAL DIE POSTERS DAN ERAF MUTS! dan leeg ik mijn winkelmandje bij de kassa en loop weg
Hoi meiden, Ikzelf ben werkzaam bij Kruidvat en zal eea even uitleggen. Hoogstwaarschijnlijk zijn dit de camera's uit het krantje van een aantal weken terug toen ze nog 29,95 waren. Het hoofdkantoor of wel de afdeling die de acties "bedenkt/plant" heeft besloten om ze opnieuw te plaatsen omdat er landelijk nog een behoorlijk aantal van deze camera's aanwezig waren. En waarom wij MUTSEN die posters niet verwijderen? Dat mogen wij gewoonweg niet van ons hoofdkantoor! @TS, Mocht je nog steeds de camera willen hebben, PB me dan even. Misschien dat ik je kan helpen?
Medewerkers kunnen er inderdaad niets aan doen.. De reactie van de mederwerkster in het verhaal bij de link die ik plaatste een paar berichten terug vind ik ook heel normaal, maar zo komen natuurlijk wel de negatieve verhalen naar buiten.. En Truus, ik heb je gePBt hoor!
Alle reacties van de medewerksters kloppen hoor! Je word als voetveeg gezien, de werkdruk is er niet normaal en het word alleen maar erger. Waarom werk je er nog zal je wel vragen.... Nou, omdat ik een gezin heb en de rekeningen ook betaald moeten worden! Ik ga naar je PBtje kijken!
` Logisch.. Naar hoor, een baan waar je je totaal niet gewaardeerd voelt en met tegenzin naartoe gaat
Ik heb gelukkig een gezellig team, wat een hoop scheelt hoor! Maar het is soms best fijn om een keer 30 min te kunnen zitten om te lunchen ipv 15 min pauze over de hele dag, omdat je collega alleen in de winkel is en het te druk is. Naja, ik ben klaar met mn klaagzang, ik hoop alleen dat anderen ook willen inzien hoe het voor ons is om daar te moeten werken
Even een nieuwsgierig vraagje aan Truus: Mogen jullie wel als eerst zeg maar de leuke aanbiedingen uikiezen voordat ze de winkel ingaan?
Zolang het in het magazijn ligt niet, ligt het in het schap dan moet het dezelfde dag voor 17.45 betaald worden. Treinkaartjes, Hotelvouchers enz mogen wij niet reserveren.
Klanten en dan bedoel ik klanten bij elk willekeurig bedrijf, staan er vaak gewoon niet bij stil hoe het voor de medewerker is en wat er allemaal achter die medewerker gebeurt. Als in de regels waar de medewerker zich aan moet houden uit hoger hand opgelegd enzo. Klanten zien het niet en staan er totaal neit bij stil. Dat merk ik ook dagelijks. Heel irritant is dat maar anderszijds ook wel weer begrijpelijk