ik heb een vraagje weet iemand wat littekens op de foetus?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door dreamingPris, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamingPris

    30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    heey dames

    ik heb een colega die van daag de 20 weken echo had en zij kwam met het verhaal dat haar kindje/foetus maar een litteken had en dat het dan geen afwijkingen heeft dan,en als het meer dan 3 littekens had dat het dan wel een afwijkng had.

    ik weet alleen dat ze met de 20 weken echo kijken naar een haze lipje of open ruggetje op klomp voetjes en zo, maar van dit had ik hier nog nooit van gehoort of heb ik dan niet goed op gelet ergens :oops: :oops:
    kunnen jullie me hier meer over vertellen?
    ik heb de 26ste me 20 weken echo.


    Groetjes! :baby:
     
  2. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    denk dst we dan samen dan niet goed opgelet hebben want ik ken het ook niet wat je verteld .....mss dat we samen nog wat leren van de komende antwoorden maar het lijkt mij sterk eingelijk !
     
  3. Niet meer actief

    ik ken het ook niet. Ik heb ook binnenkort de 20 wekenecho, maar wat uitgebreider ivm diabetes. Dus ik ben wel benieuwd eigenlij...
     
  4. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Een litteken? Waar dan? Nee hoor, nooit van gehoord en ik heb toch al zoveel echo's gehad! Mijn ventje is helemaal gezond en geen litteken te bekennen hoor ;) ok geen 3 trouwens... Beetje raar verhaal. Misschien had haar kindje iets wat zou kunnen duiden op een afwijking, maar dat het dit niet heeft? Geen idee wat het anders moet zijn!
     
  5. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Een litteken heb je alleen als je een wond hebt die is dichtgegroeid of gehecht. Dus het lijkt me heel stug dat haar ongeboren kindje dat heeft eigenlijk.
    Heb je haar wel goed begrepen?
     
  6. dreamingPris

    30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    ja ik had er ook nog nooit over gehoord en ik als panieksaaier zit me dan gelijk zorgen te maken :$:p maar goed dan is het een lul koek verhaal wat ze me dan heeft verteld

    Thnx dames ;)
     
  7. Niet meer actief

    een litteken kan inderdaad niet eens, een litteken ontstaat na een wond.. lijkt me stug dat een beebje in je buik dit kan hebben..

    ik denk dat je markers bedoeld
     
  8. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Hmm ik heb er ook nog nooit van gehoord.

    Moet wel zeggen, dat Sasha wel geboren is met 2 kleine lijkend op littekentjes op haar voorhoofd en wangetje.
     
  9. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zelfs al zou een kindje een litteken hebben, dan kun je dit bij mijn weten op een echo helemaal niet zien?! :(
     
  10. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    Dat denk ik ook!
     
  11. hottie

    hottie Lid

    13 aug 2007
    76
    0
    0
    Friesland
    vreemd, nooit van gehoord!
     
  12. Niet meer actief

    van markers niet of van littekens niet?
     

Deel Deze Pagina