hoi, kleur de laatste tijd mijn uitgroei zelf,met nr 10 blond van de kruidvat,opzich wel goed alleen zie ik op foto,s wel verschil met de rest. is iets warmer zeg maar,kan ik nu nr 11 erin doen in de uitgroei?? of word het een hele rare kleur?
ik zou 10 in je uitgroei doen en dan wat strepen doortrekken met een kam, dan valt het verschil minder op. Denk zeker met de zon dat het wel weerwegtrekt, 11 is wel heull heftig denk ik!
Blonderen laat ik altijd aan de kapper over omdat het gewoon rotzooi is. Heb jarenlang blond gehad echt geblondeerd, en me haar was gewoon na de ****, antwoord op jou vraag: ik weet niet wat voor kleur je uitgroei is? Je kan het altijd ss proberen met nummer 11, kleurverschil heb je meestal toch altijd wel.
Dat probleem had ik ook altijd, nu da kapper het doet gaat het altijd goed. De laatste 20 minuten doet ze het spul door mn hele haar. Of ze geeft me een een kleurspoeling erna. Ligt er een beetje aan voor welke tint ik ga. Hier altijd nr 10 hoor. Nr 11 klinkt wel heel pijnlijk hihih
Ik verf mijn haar altijd met 9.11 van Loreal (gebruikte mijn kapster toen ook) nu doet mijn vriendin hetzelf en gebruik ik dezelfde verf als bij de kapper. Ik zou het gewoon proberen hoor, kleurverschil heb je toch altijd wel een beetje en anders met 10 je uitgroei verven en dan strengen met 11 doen.
mijn uitgroei is tja donker...bruinig,ga denk ik nr 10 doen met idd nr 11 met een grove kam. ben bang dat het anders zo,n blonde plak word zeg maar