Wil graag van het weekend met Mannetje naar de bioscoop maar heb geen idee wat voor films er draaien. Zag een film Due Date is daar al iemand geweest??
heb hem nog niet gezien maar de trailer ziet er wel grappig uit. zelf hebben we gister op de bank ff the other guys gekeken en we lagen regelmatig dubbel lekker luchtig niet te moeilijk. komt volgens mij ook vanaf vandaag in bios.
The Town is een goede film die nu draait. Flinke actiefilm...echt een aanrader als je er van houdt natuurlijk. Of anders Grown Ups...lekkere lachfilm waar je dus niet bij na hoef te denken.
Wij zijn vorige week naar Eat, Pray, Love geweest. Erg mooie film. Weet niet of het iets voor jou man is, mijn man houdt nogal van vrouwenfilms, haha.
wij gaan morgen naar de sint !! lijkt me best leuk de 20e gaan we naar harry potter.. het laatste deel.. (zijn 2 delen. nu het 1e deel en volgend jaar t 2e deel)
harry gaan wij idd ook heen eind deze mnd hebben we een lekker avondje geplant samen ff uit eten eerst bij sushi restaurant en dan naar de film die inzelfde gebouw zit jee heb dr al zin in hihi
Zit er ook op te wachten komt die volgende week woensdag uittttt??????? Dan kan vriendlief zijn lol op want ik gaaaaaaaaa naar de bios. hihih.
Ja woensdag, heb het opgezocht op inet. Kan gewoon niet wachten. Vind het wel jammer dat het in 2 delen is en dat je op het tweede deel zolang moet wachten, die komt in juli.