Ik wil een (Bobike) fietsstoeltje aanschaffen. Nu begin ik te twijfelen of die wel op alle fietsen gemonteerd kan worden. Weet iemand dit? Ik heb een Gazelle Orange. Alvast bedankt!
Zou het even informeren bij degene waar je hem gaat kopen? Hebben wij destijds ook gedaan en ze pasten zelfs op m'n fiets (en die is ongeveer 15 jaar oud ). Nu een nieuwe fiets, en daar passen ze ook op!
Heb zelf de Yepp stoeltjes van Gazelle mooier en handiger, geen kussentjes die nat worden enzovoort. Deze passen op iedere moederfiets naar mijn idee.
Gewoon laten monteren in de fietsenwinkel. Bij mij bleek er nog vanalles bij te moeten (verlengstuk, beenbeschermers (maar ik heb dan ook geen moederfiets). Oja en ik zou niet naar Halfords gaan, hier moest je extra betalen voor monteren, terwijl de fietsenwinkel het gewoon als service doet.
Ik zou als ik nu nieuwe stoeltjes moest nemen geen bobike meer nemen. Echt geklooi met die riempjes , bij de achterstoeltje geen regenhoes en los kussenzitting. Zou iid je fiets meenemen en kijken wat het beste past en ook praktisch is.