Hallo dames! Wie zit er nog meer op het wachtbankje na een ivf/icsi behandeling? Na 3 icsi/pgd behandelingen heb ik gister eindelijk mijn eerste terugplaatsing gehad! De eerste twee pogingen bleven er na de pgd test (embryoselectie ivm een chromosoom afwijking) helaas geen gezonde embryo's over. Maar gister wel! En die zit er nu lekker in Ik ben zo blij!
Hey elsje, wat fijn om eindelijk een tp te hebben. Nu duimen! Ik heb 4/4 2 embryo's tp gekregen en mag 15/4 testen....spannend he!
ik zit ook op het wachtbankje, 2e paasdag een 8 cellige verse topper terug geplaats gekregen. dit is ivf 2 voor mij. dit is nu de 6e tp dus het wordt tijd dat het eens een keer raak is ik ga voor je duimen meid! wat spannend! wilma en julia voor jullie steek ik ook een kaarsje op. dat we maar mooi allemaal postief mogen testen
Ik zou graag mee willen praten. Ik heb op 1ste paasdag een terugplaatsing gehad van 2 top embryo's (achtcellig). Dit is ICSI 2 voorheen al 1x IVF gehad we hebben 5 tp gehad het word tijd voor die ene stap verder in dit proces genaamd mmm. Heel veel succes dames in onze wachtweken
Nog 4 dgn pffff.....de tijd gaat zo langzaam. Heb weinig klachten en ook het gevoel dat het niet gelukt is......afwachten. ik moet veel werken dat geeft gelukkig wat afleiding. Meiden ik duim voor jullie!
Ik mag morgen bij jullie komen zitten. We werden net gebeld dat er 1 embryo is. Eigenlijk zou ik daar heel blij om moeten zijn. Maar voel toch teleurstelling. Ik had zo gehoopt dat beide geinjecteerde eicellen zouden groeien tot een embryo. Dan hadden ze er 2 terug kunnen plaatsen. Nu is 1 embryo onze allerlaatste kans. Maar waarom zou deze wel blijven zitten? Sorry voor mijn negativiteit. Ben gewoon te bang om nog ergens op te hopen geloof ik.
Ik snap het wel hoor Wilma, soms had ik ook echt momenten dat ik zeker wist dat het weer allemaal zou mislukken. Voor ons is deze terugplaatsing ook onze laatste kans op een kindje van ons beiden. En toch lukt het me nu on positief en hoopvol te blijven. Jij komt ook vast wel weer op dat punt meid.. Ik duim voor je!
Zijn jullie ook de hele dag op internet aan het zoeken naar alles wat maar met de wachtweken te maken heeft? Ben blij als ik morgen weer aan het werk kan, tenminste een beetje afleiding! Hoe gaat het met jullie, dames?
Hai esje, Jazeker van alles tot aan foto's van testen. Ik heb nog 5 dagen te gaan vanmorgen kv test tegenaan gegooit. En wat denk je een tuur streepje zelfs mijn lief ziet het en mijn beste vriendin. We krijgen het alleen niet op de foto dinsdag maar weer en hopen dat er een duidelijker streep is pfffff vreselijk dit om echt gek van te worden! Oja ben snel aangebrand pijnlijke borsten waterige utro en sinds vandaag krampjes alsof ik ongesteld moet worden. En vrij labiel als ik mijn oudste kids mag geloven Xxx in duim erg voor ons
Nou franny, dat is al een voorzichtig goed voorteken toch?! Hopen dat de streep dinsdag niet meer te missen is! Ik zit nu op dag 3 na de tp, en begin aardig zere borsten te krijgen, en heb nog wat gevoelige eierstokken. Verder zit ik een beetje te wachten op iets wat zou kunnen wijzen op een innesteling.. En de tijd... Gaat... Sloom...
Hoi dames, Ook ik mag mezelf hier melden. Gisteren de tp gehad. Ik zal mijn verhaal ook even in het kort doen mogelijk zorgt dat voor wat positiviteit ook voor jullie! Juni 2012 gestart met 1e icsi, 8 bevruchte eitjes die ook allen ingevroren konden worden. Bij de 4e tp (tevens was dat laatste eitje van icsi 1) was het raak en in juli 2013 is onze gezonde zoon geboren. Nu in maart 2014 weer gestart voor een broertje of zusje. Afgelopen week punctie gehad, 14 eitjes waarvan 8 weer bevrucht en zaterdag is een 7cellige terug geplaatst. Nu rustig afwachten. Ik snap dat het mogelijk voor mij iets makkelijker praten is daar wij al een kindje hebben en nu wel heel hard hopen op een 2e maar er misschien iets relaxter in kunnen staan (wil niemand tegen het zere been schoppen) Mijn advies ook al is het lastig probeer hoop te houden en zorg voor afleiding. Toen het bij ons raak was waren we aan het verbouwen en tja ik tilde alles mee en was druk met verven etc. Ik snap dat het lastig is en het voor mij misschien makkelijk praten is aangezien sommige van jullie al veel meer pogingen achter de rug hebben. Dames ik duim gewoon heel hard voor jullie! Liefs Kirsten
Ik zie het alleen maar als een verhaal om hoop uit te putten Kirsten! Welkom op ons wachtbankje Succes de komende weken!
Nou dames, daar zitten we dan @franny72 Ik wil geen spelbreker zijn, maar vroeg testen geeft valse hoop. Door alle hormonen kun je vals positief testen @esje87v Zoeken op internet herken ik ook. Ik probeer het niet meer te doen, want ik maak mezelf alleen maar gek. Ik kan na alle pogingen alleen maar zeggen. Laat je niet gek maken! Hoewel ik vanmiddag ook geen ijsje durfte te eten, omdat ik gelezen heb dat koud eten niet goed is @kirsten1988 Jouw advies is denk ik het beste. Maar zo moeilijk
hai wilma, Je bent geen spelbreker hoor, ben een grote meid Vroeg testen kan gevaarlijk zijn want je kan gewoon ongesteld worden. Ik zit op dag 17 na pregnyl dus dat kan het niet zijn denk ik. Dinsdag moet mijn menstruatie komen vrijdag bloedtest omdat ik niet eerder in de week kon. Voelmij beetje als mijn vorige zwangerschappen nu maar hopen en wachten. We zullen zien misschien weer een kleine stap verder in dit proces. xxx en succes allemaal
Hallo meiden, Zal effe kort mijn mmm traject vertellen. Hubby heeft verminderd zaadkwaliteit vandaar icsi. Ik heb een schildklierafwijking maar die is stabiel en vormt geen probleem gelukkig. Voor de rest zijn we beiden gezond. Heb een prachtige zoontje na 2 ici (cryo blastcyste) twee verse tp mooie 8 cellige tp maar 2 x miskraam. 1e icsi 1 verse tp 8 cellig geen cryo over en 2e icsi 1 verse tp 8 cellig msk, 3 cryo in 1 rietje over , twee hadden het overleefd en waren dus teruggeplaatst 1tje blijven plakken was dus een blijvertje. We hadden na 4 jr eindelijk een wonder in onze armen. Nu voor een 2e wonder icsi 1 , 5 Emmy , tp 8 cellig vers mislukt. Nog 4 cryo in 2 rietjes. Vorige week tp 1 cryo blastocyste (2cryo heeft ontdooiing niet overleefd)20 april bloed prikken . Ben zo misselijk sinds 2 dagen na tp vandaag ook in de ochtend echt draaierig. Vandaag hield ik het niet meet dus wen kV test gedaan 5 dagen na tp en verscheen meteen een streep weliswaar nog lichte maar wel zeer duidelijk. Had 2 dagen na tp ook een test gedaan voor de fun. Omowit uiteraard maar dacht dus ook geen pregnyl (2 april geprikt) meer in lichaam. Heb btw een tp in eigen cyclus gehad. Zonder utro en nog andere med behalve pregnyl 1x om de eisprong te bepalen. Ben heel voorzichtig blij maar weet dat ik moet afwachten lees graag mee met jullie Vind spannend nu!!! Wachten succes all Gr wensje