Nou, de titel zegt het al! Ik wil graag een stoomstrijkijzer kopen, zo één waar het water in een apart ding omgezet wordt in stoom. Heb je er ook zo een? Zo ja, welke is het en ben je tevreden? Alvast bedankt! Mirro
Heb er een van Tefal en die bevalt super, zou de volgende keer denk ik weer voor Tefal gaan. Die wij hebben die is nu denk ik niet meer in de winkel, is al bijna 4 jaar oud.
ik heb een philips. En ben er super tevreden over. Het strijken gaat veel sneller en gemakkelijker, alleen is dit model waarschijnlijk ook niet meer te krijgen. Hij is 6 jaar oud, dus ze gaan lang mee. Wil nooit geen ander strijkijzer meer dan een stoomstrijkijzer met een watertank. Succes!!!
ik heb een philips.. echt geweldig.. niet meer 2 zijdig strijken.. echht een genot om te doen..., was van een week.. van 4pers. is met een uur klaar!! hij koste wel 159,95 maar wel het geld waard..
Tweezijdig strijken doe ik sowieso nooit. Als ik bijv. een broek leg op de strijkplank dan strijk ik hem gewoon aan één kant. Dan is de onderkant toch echt ook wel strak hoor, en zo ook met truien e.d.
Ik heb sinds een paar weken deze; Tefal GV9360 stoomgenerator vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt helemaal super!!!! Bij veel philips apparaten maakt het flink geluid (zoals een senseo) en dat vond ik irritant. Daarnaast heeft dit apparaat een eenvoudige manier om te kunnen ontkalken en dat heb ik hier keihard nodig.
Ik vind het ideaal. Die van mij was kapot (eigen schuld, laten vallen) en ik heb 2 maanden terug een tefal gekocht. Een heel nieuw model dus erg prijzig (250 euro) maar hij is SUPER! Hij is binnen 2 minuten warm, heeft een antikalk systeem waar je niks meer aan hoeft te doen, een xl waterbak die afneembaar is. Strijken is (bijna) leuk! edit: ik heb dezelfde als de link hierboven
Ik heb een philips sinds enkele maanden en ben er heel tevreden over. Wat ik heel fijn vind is dat je het waterresservoir eraf kunt halen en gewoon onder de kraan kunt vullen.
Goedkoop electro Electrosec - Philips strijkijzer GC8220/02 ik heb deze nu bijna 2 jaar.. bevalt me nog steeds uitstekend! wel duur maar zeker het geld waard!
Tefal, zonder afneembaar water reservoir maar heb gewoon een anderhalve ltr fles staan met water dus dan kan je hem zo bij vullen. Dacht eerst altijd dat het onzin was dat dit fijner zou strijken maar nu wil ik echt niet meer met mijn oude strijkijzer strijken! Veel makkelijker en lichter, en inderdaad alles is in een keer glad.
ik heb er een van tefal en heb hem al 8 jaar ,altijd tevreden mee geweest en strijkt goed, hij begint nu pas een beetje slijtage te vertonen xx
Ik heb een Tefal, typenr weet ik zo niet, was iets van rond 200 euro, maar helemaal het einde. Heb hem al een jaar of 2 en ben supertevreden. Is snel warm, hij drinkt uit de kraan en het strijken is bijna leuk. Ik noemde hem altijd 'mijn nieuwe vriend' toen ik hem net had, en nu issie nog steeds mijn vriend haha! TIP: voor moederdag komen deze dingen altijd in de aanbieding bij de electrozaken en mediamarkt enz dus als het kan: nog even wachten!! Ik had hem nl een week daarná nodig (de mijne gaf opeens kortsluiting) en in de winkel zeiden ze: vorige week was ie bijna 50 euro goedkoper!! Baalde toen wel even maar ja, niks aan te doen maar jij hebt dan misschien meer geluk hiermee!
ik heb de Philips 8280 en ik ben er erg tevreden over. http://images.philips.com/is/image/PhilipsConsumer/GC8280_02-GAL-global?wid=430&hei=430&$jpglarge$ Zelfs het strijken van dekbedovertrekken gaat nu 2 X zo snel want je hoeft maar 1 kant te strijken