Hoe is jou schoonmoeder? Hebben jullie een goede band of zou je haar persoonlijk kunnen afslachten!? Kan ze het nog steeds niet verdragen dat haar zoon "volwassen" is? Brand los! Liefs Edit mod: Bedenk dat berichten over familie door iedereen gelezen kunnen worden.
Ik heb een schat van een schoonmoeder! Moesten in het beginnen wel wennen aan elkaar, maar dat is helemaal goed gekomen! Ik zie haar en schoonpa regelmatig en af en toe bellen we elkaar even om bij te kletsen. Helemaal top!
hier heb ik een schoonloeder.echt als ik haar schoonpa en zwager naar de maan kon schieten had ik het gelijk gedaan. we hebben een poos terug een gat gegraven hier van het forum wie weet of hij er nog is
Die van mij is helemaal top.... Ze trekt me ook nog voor op haar eigen zoon ... We kunnen het echt ontzettend goed met elkaar vinden, praten veel en gaan samen de stad in.. Ik ben volgens haar de dochter die ze nooit heeft gehad ... (ze heeft 3 zoons)
Ik heb een hele goede band met mijn schoonouders, ik beschouw ze als mijn tweede ouders. We zien ze gemiddeld 2 a 3 keer in de week, heerlijk! Ze zijn altijd lief en meelevend en gewoon heel erg gezellig. Tuurlijk hebben we weleens irritaties, maar dat heb ik ook bij mijn ouders. Maar zowel ik als mijn man beschouwen beide ouders als volwaardige ouders, en niet dat de ene voorgaat ofzo. Voor ons zijn ze gelijkwaardig. Maar ik moet ook toegeven dat we met beide ouders ontzettend close zijn en dat misschien niet iedereen dat prettig zou vinden, maar wij dus wel
Heb helemaal geen schoonmoeder. Ze is 9 jaar geleden overleden en heb haar nooit gekend. Vind het toch jammer, ze heeft inmiddels 3 kleinkinderen en die heeft ze nooit mogen zien.
Ik heb geweldige schoonouders, schoonzussen en dáár de mannen van.. Echt waar.. Helemaal top! Mijn eigen moeder leeft niet meer en ben echt ontzettend blij dat ik 't heel goed met mijn schoonmoeder kan vinden!
Nou dat heb ik dus ook, het is niet bij binnenkomst mijn man eerst dan ik, nee, altijd hoi ... en dan mijn man pas gedag zeggen. Of als ik er bijv. een keer niet bij ben, dan is het bij binnenkomst altijd standaard waar is ...? en dan begroeten ze mijn man pas
Mijn schoonmoeder is op zich best een lief mens, maar sinds mijn schoonvader is overleden is ze erg afhankelijk van mijn vriend (op zich wel begrijpelijk natuurlijk) en bang van bijna alles.Ze komt nooit buiten tenzij mijn vriend haar haalt of brengt.(en dan bedoel ik ook dat ze niet naar de winkel 100 m verderop gaat)En ze is ook een beetje bang om de kleinkindjes bij te houden ofzo.Mijn vriend gaat een paar keer per week geld voor haar halen of naar de winkel.Soms best een beetje vervelend, met de kleine hier en soms nog zijn dochter erbij...een dag is zo om als hij weer een paar uur weg is.(hij heeft nachtdienst, dus het is soms uit bed en dan naar z'n moeder) Ik zeg het, op zich begrijpelijk maar wel vet vervelend soms!
opzich zijn mijn schoonouders en dus moeder erg aardig,maar soms gewoon te aanwezig.Ze wonen ver weg dus als ze komen dan komen ze smorgens al om 11.00 uur tot savonds 23.00 ofzo.Verder sturen ze zoveel kaartjes naar me dochter die niet eens meer bekijkt.En maakt ze steeds een soort collage die me dochter dan leuk zou moeten vinden en a4tje vol getekend en geplakt met bv sinterklaas en dan met kerst en met elk jaargetij dan nog met pasen ik wordt er gek van.Ze komen elke keer met kadootjes aanzetten opzich erg lief,maar het zijn prutkadootjes voor onze dochter waar ze toch niet mee speelt of dingetjes voor ons wat hun smaak is en niet de onze.Als we al hun "kerstdingetjes " in onze kerstboom zouden hangen dan zou het wel een kermis lijken.Hun zolder ruimen ze op omdat ze binnenkort gaan verhuizen en wij krijgen alles en meoten dan zogenaamd blij zijn.Verder praten ze zoveel dat je oren toeteren als ze weg zijn en praten ze tijdens het eten gewoon door met volle mond, heb al een paar keer gezien dat er voorgekauwd eten van me schoonmoeder tegen me schoonvaders gezicht kwam dus ik eet bijna niks als hun er zijn.Ze zijn dus wel aardig maar hun gedrag is niet leuk
Ik heb een ontzettend lieve schoonmoeder. In het begin moest ik heel erg aan hun wennen omdat ze heel anders zijn dan mijn eigen ouders maar ik vind ze (m'n schoonvader ook) steeds leuker en liever. Ze wonen niet heel erg in de buurt dus we zien ze gemiddeld 1x in de 2-3 maanden maar ik vind het nooit een ramp om naar ze toe te moeten. en m'n schoonmoeder en ik houden allebei erg van bakken (taarten e.d.) dus we hebben genoeg gespreksonderwerp altijd!
mijn schoonmoeder is gelukkig de helft van het jaar op vakantie, als mijn schoonouders niet op vakantie zijn proberen ze zich overal mee te bemoeien en we kappen dat altijd gelijk af maar het is wel vervelend dat je steeds goedbedoeld advies en hulp weg moet wuiven. verder zijn ze wel lief en bedoelen alles goed ook al komt het er niet echt subtiel uit vaak, we verwachten hun 1e kleinkind in april 2009, we zijn nu al bezig met grenzen stellen want ze zijn trots (en dat is heel leuk) en daardoor ook opdringerig.
had leuke schoonma , tot ik kleintje kreeg , ik deed niks meer goed , moest naar haar luisteren want ze heeft 5 zonen dus ze weet alles beter , ik werd waardeloze mama in haar ogen , toen is contact veranderd hoor , brrrrrr daarvoor ook zo lief en kwam altijd voor mij op en konden heel leuke praten en lachen , hellas hellas ,als nu niet doe wat ze van mij verwacht dan ben ik geen leuke schoondochter meer,. nou dan niet hoor
hier een schoonloeder! vreselijk mens. we gaan al 3jaar niet meer met ze om. (ze zijn niet op bruiloft geweest en ons kindje interreseert hun ook niet). schoonloeder is erg jaloers volgens mij, want ze heeft altijd geprobeerd om mijn man en mij uit elkaar te drijven. Ze heeft heel erge dingen gedaan.
Ik zelf heb geen schoonmoeder, die is al meer dan 13 jaar geleden overleden. Mijn moeder is helemaal gek met de kleine, zij is ongeneselijk zien en ze mag van mij Layla zoveel zien als ze wil en kan.