ik probeer me rustig te houden maar moet toch even jullie advies!! gister en vanmorgen heb ik wat licht bruine afscheiding gehad. zojuist op het toilet heb ik wat bloed verloren.. heel licht was het maar wel rood en niet meer bruin. mijn verloskundige is niet bereikbaar in het weekend alleen voor spoed gevallen wat moet ik hiervan denken.. 😟 ik en mijn vriend hebben wel seks gehad vanmorgen zou het daarmee te maken hebben?? heb verder nergens last van geen krampen of iets anders... pfff wat ontzettend vervelend dat ik nu niet kan bellen naar mijn verloskundige wie zou ik anders evt kunnen bellen?
Ik denk inderdaad dat het door de seks komt... Zolang je geen erge krampen hebt en het heel iets met afvegen is geen grote zorgen maken! Zeker niet als je inderdaad seks gehad hebt deze ochtend!
Komt waarschijnlijk door de sex. Heb ik ook gehad. Er zal een klein bloedvat gesprongen zijn. Alles is mega goed doorbloed daar nu . Zolang je geen krampen hebt, is het wss goed. Probeer je niet te druk te maken en als je morgen nog bloed even vk bellen.
Waarschijnlijk door de gemeenschap. Maar als je je echt veel zorgen maakt kan je verloskunde echt wel even bellen om te vragen en anders huisartsenpost stres is ook niet goef
dankjulliewel. mijn moeder werkt op de kraamafdeling en heeft even een collega gebeld. die zegt inderdaad ook warschijnlijk door de gemeenschap of door innestelen. ben een beetje gerustgesteld maar ga morgen toch even bellen voor de zekerheid nu ga ik op ieder buiksteekje letten namelijk
Innesteling lijkt me niet als je al ruim 9 weken bent hoor. Maar waarschijnlijk door de sex idd, bloedvaatje gesprongen. Als je je zorgen blijft maken of het wordt erger, gewoon je vk bellen hoor.
het is nog steeds iedere keer bij het plassen. zojuist had ik met afvegen ook echt helderrood bloed. voelde me alsof ik ongesteld was.. ik weet niet of ik het 06 nr kan bellen van de vk omdat dat alleen voor spoed is!
Gewoon bellen. Ik heb hiervoor ook het spoed nummer gebeld en dat was geen enkel probleem!! Hopelijk loopt het voor jou goed af!
en stel het is een bloedvaatje dat geknapt is wanneer zou het dan moeten stoppen met bloeden? het is namelijk niet zo dat het bloed echt eruit komt alleen een beetje in de urine en aan t toilet papier maar als ik gewoon bezig ben komt er niks uit ofzo
Gewoon bellen... bloedverlies staat bij mij in het altijd-bellen-lijstje wat ik van de vk heb gekregen!
Tijdens mn vorige zwangerschap heb ik na de seks een paar keer echt flink bloedverlies gehad. Ik denk eigenlijk dat dit bij jou ook best wel eens de oorzaak zou kunnen zijn. Maar als je je erg ongerust voelt, kun je altijd bellen hoor! Dat vind je vk echt niet erg.
Kan is heel groot dat t van de seks komt. Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik daar iedere keer last van
ik heb toch maar gebeld zij bevestigde inderdaad dat t waarschijnlijk door de seks kwam vanochtend. als ik morgen nog bloedde moest ik bellen en krijg ik woensdag een echo. ook moest ik opletten dat ik geen hevige buikkrampen en menstruatie buikpijn krijg. ik ben wel wat gerustgesteld want het is ook niet meer helderrood maar weer bruin achtig. alleen heb ik wel buikpijn maar heb erge last van mn darmen en denk dat ik daar de buikpijn van heb (voelt alsof ik heel nodig naar het toilet moet ) heel geruststellend om te lezen dat veel dames hier last van hebben of hebben gehad! hopelijk is t snel over!😊
gisteravond met plassen was er bijna niks meer te zien. maar ben nu vanochtend 2x geweest en toch weer best rood bloed erbij. ik ga bellen want ondanks dat het mischien vanmiddag over is ben ik pas gerustgesteld als ik een echo heb gehad denk ik! heb verder geen buikkrampen of buikpijn gelukkig
straks gebelt mocht gelijk langskomen het hartje klopte niet meer😢😢😢 je leest er zoveel over en toch had ik niet verwacht dat t me zou overkomen..