Hoi allemaal, Heb vandaag dan eindelijk na 3 weken verlof de bevstigingsbrief van UWV ontvangen plus dagloon. Moet ik nu dat dagloon x 5 doen om te weten wat ik per week ga krijgen? Want ze betalen toch per week uit? Ik kreeg voorheen per wk van mijn werkgever uitbetaald maar sinds het verlof is ingegaan heb ik niets meer ontvangen omdat UWV mij rechtstreeks zal uitbetalen. Hoop alleen dat ze een beetje vaart maken want 3 weekjes zonder loon is niet leuk
Loesjuh, als je verlof 9 oktober is ingegaan en je hebt uitbetaald gekregen bedrag X met als opmerking 'van 9/10 tot 25/10' geldt dat dan als 2 of als 3 weken? Want weet nog steeds niet wat ik nu precies per week ga krijgen. Heb vandaag wel gestort gekregen, bv: 500 euro ZW 09-10-09/25-10-09 Alvast bedankt voor je antwoord.
Ik denk dat je in die periode het aantal werkdagen moet nemen (ik kom uit op 11) dus 500:11= 45,45 Ik denk dat dat jou netto dagloon is. Dus dan zit je op 227,25 per week.
Hoi Loesje, ik kwam idd ook uit op 11 dagen en wist dus niet zeker of het als 3 weken geteld werd of 2 weken + 1 dag . Dank je wel.