hoi ik krijg van m'n vriend dinsdag een hondje omdat ik een beetje m'n gedachten zou kunnen verzetten ivm het zwanger worden .. het wordt een cavalier king charles spaniel .. nu mijn vraag kent iemand een mooie naam voor een cavalier kan hem moeilijk max ofzo noemen, daar is ie net iets te klein voor en zo'n flapoortjes voor zowel vrouwtje al mannetje
Misschien staat hier wel een leuke naam bij, ondanks een ander ras. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... light=hond Kwebbel
Moet de naam van de hond niet een bepaalde beginletter? Vaak is dit zo bij rashonden met een stamboom... de vraag natuurlijk of je je daar aan wilt houden, maar toch...
Wat leuk een king charles! Ben jaloers op je! Wij hebben ook een hondje, ze heeft Dirkje maar is dan ook niet zo'n 'chique' hondje als een cavalier Succes met namen uitzoeken! Ik ben ben bang dat ik je niet kan helpen, hou zelf erg van namen voor honden als 'Henk' of 'Gerrit' ofzo, maar er zijn niet veel mensen die deze voorkeur met mij delen
helaas kan ik je niet helpen, ik zie altijd pas wat de naam moet zijn als ik zie hoe hij/zij zich gedraagt en wat hij/zij allemaal doet, meestal schiet me dan ineens een naam te binnen tijdens het spelen of zo, misschien is dat een tip voor je? succes met kiezen in ieder geval en veel geluk met je hondje
mijn honden heten pasja en kysha en inderdaad wist ik de namen op de momenten dat ik de honden zag. 1 is klein en 1 is gemiddeld...
Hahaaa ik wel. Wij hadden een Harry. En het was ook echt een Harry. Voor kinderen heb ik die voorkeur trouwens ook. En bij de geboorten van die twee was ook duidelijk dat niet iedereen die voorkeur deelde... 8)
Ooh wat lief die willen wij ook als we in ons huis zijn getrokken . Kan niet wachten tot het zover is. kennissen van ons hun cavalier heten boy en djengo. Ook wel lief. succes hoor
onze engelse bulldog heet tymo maar dat is een stoere naam en bullen zijn stoere beesten maar vond dat op zich een leuke naam ligt eraan hoe het beestje is en of het een mannetje of vrouwtje is wij hebben ook een vrouwtje en die heette peggy
Mijn labrador heet Achtung (Duits voor "Pas op"), want hij is "gevaarlijk" lief! Een volgende zou ik waarschijnlijk "Meneer de Zwart" noemen. Voor een (kleiner) teefje vind ik "Afra" een mooie naam.
Ik vind Achtung zo'n leuke naam! Elke keer als ik hem tegenkom op het labforum moet ik telkens lachen. Gewoon omdat ik het helemaal voor me zie als je op een zeeuws strand bent met hem en hem roept (Achtung! Hier!), ik zie dan in gedachten elke keer die duitsers opkijken, sorry , hihihi. Ik bedoel het alleen maar lief hoor! Oja, onze lab heet Tygo en de volgende die komt (ooit) gaat Marley heten! Liefs, Tanya