Brief van Sinterklaas

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Wat doet het er nu toe wie hem geschreven heeft en of het op fb al dan niet voorbij is gekomen. Hij is leuk!

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Topicstarter: hij is zo leuk! Mag ik hem van je "lenen"? Zal ik erbij zetten dat hij afkomstig is van iemand van zwangerschapspagina als je wilt? Of iets anders?

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Aber naturlich!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Omdat het niet netjes is te gaan pronken met iemand anders zn creativiteit;) that's all.

Moet wel eerlijk zeggen, dat ik hem niet super goed vond op gezet. Ik wachtte op een clou die niet kwam? Of dat lag aan mij? Vond er ook te veel verschillende dingen in staan die niet goed met elkaar verbonden werden. Dus bijv je schrijft over zwarte piet met een knipoog naar racisme en dan weer over griekenland?

@ts, ik schrijf ook niet professioneel, dus dat hoeft niet perse, om je stukken te beschermen;)

5. Partyrocker

Dat gooien we maar op dichterlijke vrijheid :D
    Ik ben van orgine ook geen dichteres hoor. Daarvoor moet ik eigenlijk bij mijn moeder zijn.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    LOL! Ik ook niet, ik schrijf meer proza. Maar het hoeft ook niet te rijmen hoor;) alleen ik denk dat, als je soms in je stukken iets langer de tijd neemt en het vaker door leest, dat je dan een beter en kloppender stuk krijgt. Snap je wat ik bedoel?
    Dat deed ik ook niet altijd toen ik hier die weblog schreef, omdat ik zo enthousiast was over mijn creativiteit en het gelijk wilde showen:D
    Nu lees ik het vaker en kijk of alles klopt (grammatica, zinsopbouw enz):)

7. Partyrocker

Klopt helemaal en snap het ook helemaal!
    De facebook versie is trouwens allang aangepast. Juist omdat ik hem vaker lees en dat dan toch stuit op fouten e.d. Je moet eens weten hoe vaak ik hem er weer vanaf haal, aanpas om hem weer terug te zetten :). Ziekelijk eigenlijk..

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    :) leuk

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nee hoor, juist goed!
    Ik wacht altijd tot ik iets écht goed vind en dan post ik het pas.
    Hoewel ik de laatste tijd niet echt de tijd neem om te schrijven. Wel zonde eigenlijk...

10. Partyrocker

Inderdaad, meestal is het snelle posten inderdaad een vorm van enthousiasme bij mij :D. Totdat ik hem daarna nog een keer lees en nog een keer. Zodoende kom ik vaak foutjes tegen.
    Foutjes waar ik zelfs van denk: "Hoe kan ik dat ooit over het hoofd hebben gezien?,,

Maar zeker zonde, het is toch altijd lekker en fijn als je je gedachten of gevoel op papier kwijt kan.
    Al hou ik weer niet van zware onderwerpen.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahaha ik herken het hoor!
    Schrijf je allang als hobby?

Ja klopt, ik heb van alles op mn blog staan. Van stukken over 50 tinten tot series die ik analyseer haha. Maar ook gedichten en proza.
    Het belangrijkste is dat je er plezier in hebt!
    Maar ik persoonlijk heb altijd dat het moet kloppen, op alle fronten hahaha. Ik eis nogal wat van mezelf:)

12. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ik ben niet graag een partypooper, maar als jullie toch ingaan op de 'technische kant' van het geheel: het staat nog echt bómvol met fouten. Net als je andere stukjes. Je schrijft best creatief, maar taalkundig is het als ik eerlijk ben niet al best.

13. Partyrocker

Daar hebben we het net over:)..

14. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

En ja hoor daar is de spellings politie ... ;)

@ts: Je stukje is gewoon leuk, lekker boeiend dat er spel fouten in zitten, je zit toch niet op school. Kom op :D

15. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    OMG de spellingspolitie is in the house hoor!!!!

TS: what ever :)

16. kvinna

kvinna Niet meer actief

Om heel precies te zijn: het gaat niet alleen om spelling, maar ook om interpunctie, ritme, metrum en nog wat van die onbelangrijke dingetjes als je je teksten de wereld in slingert.;)

17. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

En ?

We zitten toch niet op school ?

Het is een forum hoor ;)

18. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Taalpolitie dan :p

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Eens!
    Voor mensen die daar niet op letten, zal het ze ongetwijfeld niet storen. Niks mis mee dus.
    Maar mensen die het wel opvalt, mogen dat toch wel zeggen?
    Waarom moet het gelijk zo negatief op gevat worden? Ik zou het, als ik TS was, gewoon positief oppakken. En dat doet ze tot nu toe ook!
    Ze kan er alleen maar van leren...

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Och jee als ik op alles wat me stoor commentaar moet gaan leveren ben ik volgend jaar nog bezig..

TS geweldig geschreven:D

Deel Deze Pagina