Mijn naam is Lilian. Ik ben 19 jaar jong. En heb een zoontje van 4 maanden. Wat ik graag doe in mij leven is schrijven. Ik heb het altijd al in mijn hoofd om een blog te beginnen. Schrijven over het moederschap als je nog jong bent, tips en trucks daarom heen. Maar om het niet eentonig te maken ook andere leuke dingen. Zoals film, beauty, fashion en persoonlijke dingetjes. Nu ik net moeder ben. Vind ik het nog heel lastig te combineren. Graag zou ik een blogmaatje willen hebben met wie ik dit samen kan doen, zo is het ook nog gezellig. Iemand die ook van schrijven houd en ook iemand die jong moeder is of wordt. Het liefst iemand van rond mij leeftijd en in de buurt van de achterhoek zodat we samen kunnen brainstormen, leuke dingen doen en samen werken. Lijkt het je leuk? Laat het me weten! Of is schrijven niks voor jou, laat dan weten wat je van dit idee vind? Liefs, x
ik vind het een hartstikke leuk idee !! Al hou ik niet van schrijven en woon ik ook niet in de Achterhoek !! Ik hoop dat je een leuk blogmaatje vind . Ik hoor het wel als je begint ! Lijkt me leuk om te lezen !! Succes X x
Je kunt via Facebook bij verschillende groepen aanmelden waar veel Bloggers zijn. Ik ben ook een Blogger, maar woon helaas niet in de Achterhoek. Ik weet niet of je een blogger maatje zoekt die je persoonlijk wilt leren kennen of gewoon via e-mail contact?
Ja het zou wel leuk zijn om persoonlijk elkaar te leren kennen. Zodat je ook kan overleggen over dingen en misschien sommige dingen samen kan doen. Weet je toevallig welke groepen dat zijn op facebook?
Heel veel succes! Uhm er zijn er zoveel haha. Typ gewoon bij de zoekfunctie Bloggers. Daarna krijg je automatisch aanbevolen groepen die je kunt volgen.