Mijn zoontje van 2 jaar heeft zojuist een steentje ingeslikt. Deze had mijn dochtertje laatst van school meegenomen en er lag er dus 1 op de grond. Weet niet precies hoe groot deze was, maar die andere zijn vrij klein. Is dit gevaarlijk of komt ie er straks gewoon uit?
het was wel echt een heel klein steentje. hij heeft nergens last van, heb hem wat te drinken gegeven.
Komt er wel weer uit . Mijn zusje slikte altijd van alles in van kralen tot van die mini speentjes die enkele jaren terug in waren. Nog nooit problemen gehad en kwam er aan de andere kant gewoon weer uit. Succes
Mijn dochtertje heeft laatst een klein haarspeldje/knipje ingeslikt van 2,5 cm lang! Was wel een smalle. Zelfs daar zeiden ze van dat het er gewoon weer uitkomt..... Na 2 weken poepluiers checken zijn we er mee opgehouden om te controleren. Die maagzuren doen hun werk wel.
Mijn zoontje had laatst 20cent ingeslikt, kreeg een rontgenfoto en toen zat t in de dikke darm, ik heb 4dagen poep gecontroleerd en toen poepte hij t uit hahaha hij was ook helemaal trots hahaha