morgen ochtend babyfotoshoot wat voor spulletjes mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hallo, ik heb morgen ochtend afspraak bij een fotograaf in opleiding die gaat leuke foto's maken van mijn zoontje, ze vroeg of ik leuke mutsjes en spulletjes kleertjes mee kan nemen.
    Ik heb al wat spulletjes klaar zoals, wit gebreid mutsje , blauwe mutsje met naam, nijntje knuffel, badeendjes in allerlei kleuren.
    Maar wat kan ik nog meer voor leuks meenemen voor op de foto?

Maar ik wil ook dat ie met leuke kleertjes op de foto komt. Ik haeb een paars shirtje met born in 2011 van name it maar die is wat aan de krappe kant. En heb al bij prenatal enzo gekeken maar ze hebben niks leuks, heb nog gezocht naar shirtjes met stoer enzo ook niks. Nu moet ik zelf wat uit zijn klerenkast pakken, maar wat zal ik hem aan doen en wat voor kleuren?
    Alle tips welkom. Alvast bedankt

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    qua kleuren zou ik echt voor iets knals gaan.. achtergrond is vaak rustig, dus dan knalt je zoontje er echt uit...

3. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Gewoon neutrale kleding is ook mooi. Niet te druk. Een gewooneffen shirt is vaak ook mooi en leil niet af. verder een lief knuffeltje of zo of tut popje.

4. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Misschien een leuke donkere spijkerbroek met een stoere blouse er boven op? Of een spencer?

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hmm mijn zoontje heeft zwart haar en bruine ogen past rood wel toch? Ik neem ook sowieso wit setje kleding mee, en ja spijkerbroekje lijkt me ook leuk

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    In ieder geval een witte romper met lange mouwen! Dat staat zo tof op foto's :D

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik fotografeer zelf ook, het mooiste vind ik witte kleding (bijv wit shirtje met spijkerbroekje), zeker bij donkere kindjes, of eventueel een fel kleurtje maar zonder drukke prints. Eventueel een omslagdoek, leuk kleurtje en hem daar in leggen zonder kleertjes. De rest heb je zelf al genoemd om mee te nemen. Een grote knuffelbeer is misschien ook leuk.

En vergeet niet sokjes uit te doen op de foto... (Maar dat zal fotograve ook wel zeggen)

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

thanx meiden ik heb zeker wat aan jullie tips.

Hij heeft een grote witte teddybeer dan neem ik die ook mee en witte shirt met lange mouwen en witte omslagdoek

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

en geen andere tips meer?

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Zou het rustig houden spijkerbroekje wit shirt lekker in de blote billen.. Geen sokken of schoentjes aan doen die blote voetjes zijn zo heerlijk ;)
    Zorg er trouwens ook voor dat het lekker warm op de kamer is anders krijgt je kindje het koud en zullen het geen leuke foto's worden;)

Veel plezier morgen

11. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Wij hebben pas een fotoshoot gehad en hadden een witte achtergrond en onze zoon had een blauw geblokt overhemd aan...staat zo stoer en het zijn schitterende foto's geworden! Hij springt er echt uit op de foto.

Deel Deze Pagina