Er stond een keukentje maar op die manier had ik echt overal speelgoed liggen dus die staat nu bij haar speelhoek. Maar nu is het zo kaal daar. Wie heeft een leuke niet te dure tip. Met foto en waar te koop helemaal leuk
Wij hebben er nog een los kastje staan ter aanvulling vd keukenkastjes. Je zou iets kunnen ophangen wat met eten te maken heeft aan schilderij altijd leuk
Dat betongaas vind ik niet zo leuk sorry!! Wat jij suggereert vind ik erg mooi miss appletree. Wij hebben niet echt een stijl in huis wat ik wel eens mis dus dat zou een begin kunnen zijn. Hoe heet die style?
Dit! Kun je ook collages maken en de foto's zo af en toe wisselen. Gaan wij ook ophangen in onze nieuwe woning
Geen idee eigenlijk. Beetje landelijk en een beetje industrieel? Jullie keuken is vrij strak, volgens mij is het dan wel leuk om wat hout toe te voegen. De metalen dragers maken het weer wat stoerder. Je hebt zulke dragers ook van leer of canvas. Edit: even gegoogled op industrieel en wandplank en dan krijg je meerdere resultaten.