Ik draag nu zo'n 8 jaar een bril. Ik heb een tijdje lenzen gebruikt, maar ik vind ze zo irriteren, ik vind het maar niks. Nu doe ik bij hele hoge uitzondering (bij feestjes) daglenzen in. Verder heb ik een gewone bril en een bril met meekleurende glazen. Dat is in de zomer en met wintersport erg praktisch, maar als het niet zo zonnig is, heb ik liever mijn gewone bril op omdat die meekleurende glazen langzaam weer ontkleuren als je binnen bent. En in de auto werken ze niet, dus ik heb ook nog een zonnebril op sterkte. (Een hele verzameling na verloop van tijd. lol)
'k heb nu een bril, maar zit wel te denken over lenzen. Alleen dat gedoe om ze iedere keer in de vloeistof te moeten leggen, droge ogen enz. dat houdt me een beetje tegen.
Hier al jaren de maandlenzen van Pearle. Bevalt prima! Ik heb nog wel een bril (model hopeloos) voor noodgevallen, maar die heb ik eigenlijk al jaren niet meer opgehad.
Ik heb al 25 jaar lenzen en ze bevallen nog altijd zeer goed. Ik doe ze 'smorgens meteen in en doe ze pas uit zodra ik naar bed ga. Heb voor de tussentijd ook wel een bril want ik heb echt heel erg slechte ogen (rond de min 7 in beide ogen). Ik heb zachte lenzen die een maand meegaan.
Ik wil ook graag nog toevoegen dat ik echt helemaal gek word van mijn bril. Ik zie er niet goed mee, het doet pijn op mijn oren na een tijdje etc. Als ik ooit om een of andere reden geen lenzen meer zou kunnen dragen zal ik waarschijnlijk zeker een laserbehandeling overwegen (hoewel dat me heel erg eng lijkt)
het zou kunnen dat ze tegenwoordig wel in hard lenzen gemaakt kunnen worden dan. ik kan alleen zachte lenzen op die medische redenen. dat is wel jammer ,want de enige reden dat ik mijn bril nog draag zijn die cilinders.
Ik heb jaren verschillende lenzen overdag geprobeerd maar kan er heel veel niet verdragen. Alleen daglenzen gingen enigszins. Bril is voor mij ook geen optie om heel veel redenen. Ik draag nu zo'n 3 jaar nachtlenzen en is het beste wat bij mij past. Kan overdag zelfs beter zien zonder lenzen nu dan voorheen met lenzen/bril!! Daarbij is het handig dat ik ze s'nachts in heb zodat ik geen last ervan heb vind het echt ideaal Maar zodra ik er geld voor heb ga ik het liefst een laserbehandeling doen.
Op mijn werk is het droge omgeving en zit ik veel achter een pc te staren...daarom draag ik op het werk altijd mijn bril...lekker makkelijk en geen droge en zere ogen... Prive met leuke feestjes of visite vind ik het leuker om lenzen lekker in te doen... Ik heb dus beide voor de luie dagen en voor de optut dagen hahahaha Liefs
Hier al jaren lenzen. Bevalt super. Van een bril word ik echt gek...kijk onder de glazen door, bril irriteert enz.. Ik doe trouwens mijn lenzen in en uit zonder spiegel, gewoon op bed...dus echt direct als ik wakker word en als ik ga slapen.. Douchen, middagdutje (nu ik zwanger ben) enz doe ik gewoon met lenzen in...
Ik heb lenzen en een bril, maar door de bril heb ik nooit goed gezien. Volgens mij helemaal verkeerd aangemeten (net of ik door een koker kijk met oranje gloed overal omheen). Bovendien heb ik ook een flinke brilfobie, dus tot nu toe alleen nog maar lenzen ingehad. Ik ben behoorlijk kippig en als ik mijn lenzen niet in kan door bijv. ontsteking of zo, dan kan ik niet eens de deur uit! Maar dat is gelukkig nog maar 1 keer voorgekomen (even afkloppen). Ik heb zachte 2 weken lenzen.
ik heb bril en lenzen. Ik draag mijn bril ten minste 1 dag in de week en bij voorkeur 's weekends. (men heeft mij vroeger eens verteld dat dat beter is voor je ogen).
Doe ik ook meestal idd. Ik merk wel dat wanneer ik echt lang geslapen heb, mijn lenzen troebel zijn en ik ze moeilijk schoon krijg met knipperen.
Ik had een bril en lenzen. Bril had ik een hekel aan, maar lenzen kon ik steeds slechter verdragen. Toen heb ik mijn ogen laten laseren. Perfect!!!
Ik heb alleen lenzen, maar met mijn -5,5 zou ik er wel een bril bij moeten hebben voor noodgevallen. Heb alleen geen zin om er een uit te zoeken haha. En het kost weer zo'n hoop geld... Ik doe mn lenzen dus in als ik wakker word en pas uit als ik naar bed ga. Ben niet echt een brillenmens en vind lenzen helemaal niet lastig
Ik heb jaren lenzen gedragen en opzich beviel dat wel, maar het in- en uitdoen, niet onder water zwemmen, onhandig bij douchen, het ging me toch tegenstaan. Dus 3 jaar geleden mijn ogen laten laseren en dat is echt de uitkomst!!!
Ik heb een bril en lenzen. Ik gebruik mijn lenzen het meest, mijn bril alleen 's ochtends vroeg en 's avonds laat (van badkamer naar bed en vice versa) en 's nachts wanneer de kleine wakker wordt (anders moet ik echt op de tast de speen zoeken). De hele dag mijn bril op staat garant voor hoofdpijn en een pijnlijke neus, ik kan slecht tegen de druk op mijn neus. Bevalt me eigenlijk wel prima zo, al moet ik zeggen dat laseren ook wel hoog op mijn lijstje staat